زمانی که در کنار کسی قرار می گیری و آرامش داری

یعنی اون آدم می تونه تو رو آروم کنه 

یعنی اون آدم تو رو از خودت بهتر می شناسه

یعنی تو کسی رو کنار خودت داری که تو رو از خودت بهتر بلده ....

گذشتم از او به خیره سری

گرفته ره، مه دگری ...

کنون چه کنم با خطای دلم

گرم برود آشنای دلم 

به جز ره او، نه راه دگر، دگر نکنم خطای دیگر .....................................

خواب دیدم ما را بریدن

و به کارخانه چوب بری بردند

آن که عاشق بود، پنجره شد ...

آن که بی رحم بود، چوبه دار ...

از من اما دری ساختند برای گذشتن ...

پل الوار

دیگر برایم مهم نیست 

برای کسی مهم باشم 

نمی خواهم دوباره عاشق کسی شوم

به اندازه کافی درد در من هست

چطور باید خوب شوم را

یاد گرفته ام ........

آیدین دلاویز

چندین بار تلاش می کنیم و تماس می گیریم ولی هر بار هر کدوم به دلایلی نمی تونیم جواب تلفن رو بدیم

در نهایت من پیروز می شم و تماس می گیرم، تماس برقرار می شه 

تا شروع می کنیم به صحبت کردن تلفن شرکت زنگ می خوره می خوام جواب ندم اما چون پیامد جواب ندادن پیج شدنه می پرسم منتظر می مونی جواب بدم یا قطع کنم 

منتظر می مونه

سعی می کنم خیلی سر صبر و حوصله جواب بدم .... 

وقتی بابت جواب دادن به تلفن و منتظر موندنش عذرخواهی و تشکر می کنم متوجه می شم که صداش عوض شده ... یه مدل خاصی قربون صدقه ام می ره و خسته نباشید می گه

همیشه دلش پسر خواسته اما صاحب دو تا دختر شده ... دخترهایی که تمام تلاششون رو کردن دست کمی از پسرها نداشته باشن ....

و احتمالا اون موقع که داشتم با تلفن حرف می زدم با دقت گوش می کرده و به این نتیجه رسیده که چه خوبه که می تونه مستقل باشه و از پس زندگیش بر بیاد ... چقدر خوبه که دختر فعالیه ....

آره من مستقلم و متکی به خود .... اما به چه بهایی ؟؟؟؟؟؟؟؟