جای خالی

همیشه می گفتی

تا من هستم غصه هیچی رو نخور

کاش یادم می دادی

وقتی نیستی چه کنم ...

دروغ

همیشه می گفتی

تو که اشک می ریزی، من دیوونه می شم

گریه نکن ...

پس چی شد؟؟ دروغ گفتی؟؟؟

گاهی بعضی از اتفاق ها هستن که نباید بهشون به چشم یه مشکل نگاه کنیم

چون مشکل نیستن

فقط باعث می شن که دل ات یه جورایی مچاله شه همین ...

.........

..............

.................

بهت قول میدم سخت نیست

لااقل برای تو راحت باش

دورم از تو و دنیای تو  راحت باش

هیچکس نمییاد جای تو 

دلشوره دارم من واسه فردای تو ... ( یگانه)


...

امروز 

بیشتر از دیروز 

دوستت دارم

و فردا

بیشتر از امروز

و این ضعف من نیست

قدرت توست ...

شاملو

برف

برف رو دوست دارم، درست مثل بقیه

یه لیوان شیر کاکائو داغ و یه منظره برفی عجیب به دلم می شینه

یا قدم زدن تو خیابون و هر از چند گاهی یقه پالتو رو به هوای ریختن دونه برف تکون دادن

اما بیشتر از هر چیزی عاشق سکوت برف ام

دونه برف های سفید و سکوت و سکوت و سکوت و من ...

درست مثل همیشه های قدیمی