راه چاره

رهایم کن ای آشناترین آشنا  

شاید که باز، یابم آشیانم را ...

تمام رویای من

یادت هست تمام رویایم ؟ 

تعبیرمان از دیدن خواب 

رویای بس صادقانه بود 

رویای آغوش گرمت 

حرفهای ریز ریزانه 

دل دل کردنهای بی بهانه 

یادت هست تمام رویایم ؟ 

من و تو و خواب دیدنها 

آرزوهای به ظاهر دست یافتنی 

کم شدن فاصله ها 

چه زود گذشت ... 

هر روز از پی روز دگر 

هر سال از پی سال دگر 

اما 

تعبیر نشد آن خواب و خوابهای دگر 

رویاها، صادقانه نبود 

فاصله ها کم که هیچ، بیشتر شد  

راستی 

یادت هست تمام رویای من ...؟؟؟

پاییز

سلام هزار رنگ 

سلام پادشاه  

سلام هوای دو نفره

سلام روزهای کوتاه  

سلام 

دیر گفتم می دونم که مدتی از اومدنت می گذره،ببخش انگار تو گرمای تابستون مونده بودم

می دونی تابستون خیلی گرمی بود اما باز هم هر چی تلاش کرد نتونست سردی رو که تو این سه سال تو وجودم رخنه کرده رو ذوب کنه و با خودش ببره .... 

به هر حال اگر چه دیره اما با تاخیر خیر مقدم پاییز عزیز ....