حرف اول

 


سال نو مبارک

 

نطق آخر

مثل کبریت کشیدن در باد!  

زندگی دشوار است 

من خلاف جهت باد شنا کردن رامثل معجزه باور دارم! 

آخرین کبریتم را می کشم در باد 

هر چه باداباد!!! (سهراب)

سالم یا ناسالم

این روزها یکی از تفریحات من این شده که چک کنم ببینم کی به لیست وایبری هام اضافه شده ... 

(دیروز عمه زری اضافه شده بود ...)

درد مشترک فریاد

قصه نیستم که بگویی 

نغمه نیستم که بخوانی  

صدا نیستم که بشنوی  

یا چیزی چنان که ببینی 

یا چیزی چنان که بدانی 

من درد مشترکم  

مرا فریاد کن ....

وقتی می گن به آدم دنیا فقط دو روزه 

آدم دلش می سوزه ای خدا ای خدا   

آدم که به گذشته یه لحظه چشم می دوزه  

بیشتر دلش می سوزه ای خدا ای خدا

دنیا بقا نداره چشمش حیا نداره 

هیچ کس وفا نداره ای خدا ای خدا

دلی می خواد از آهن ... 

                                       لینک 

می پرسه چته؟ 

چی بگم ... بگم دلم تنگ شده ...