برای هلن

 

 

هر روز برایت رویایی باشد در دست 

نه دوردست 

عشقی باشد در دل 

نه در سر 

و دلیلی باشد برای زندگی 

نه برای روزمره گی 

تولدت مبارک هلن قشنگم

حقیقت

حقیقت این روزها بی حوصلگی منه ... منی که عاشق بهمن ماه بودم خصوصا نیمه آخرش ...  

حقیقت حرف مدیر عامل شرکته که می گه این روزها خیلی ساکت شدی و من تو دلم می گم منظورت از این روزها دقیقا از چه زمانیه اما به جاش یه لبخند گنده می شونم تو صورتم و می گم خیلی درگیر کارم و عجولانه خداحافظی می کنم ... 

حقیقت اشکهای لعنتیه که وقتی خسته از کار برمی گردم تو راه بر گشت ناشیانه پاکشون می کنم و فکر می کنم کسی متوجه نمی شه ... 

حقیقت حرفهای مردمی که حتی خیرشون رو هم مثل نیش به بدنم فرو می کنن چه برسه به شرشون ... 

حقیقت آوارگی این روزهاست ... 

حقیقت مشکلات رنگ و وارنگی که هر روز باهاشون درگیرم ... 

حقیقت گم کردن راه زندگیمه ... 

اما بهانه نوشتن این چند خط فقط یه حقیقته ... این که فردا صبح بیام و با نوک انگشت آرووم به یه سنگ سرد که این روزها سهم من از زندگی شده ضربه بزنم و بگم : 

سلام ... منم هاله ... تولدت مبارک

...

نوشته هر چی بود تموم شد  

نوشتم عمر من حرووم شد 

نوشته رفته ای ز یادم 

نوشتم شمع رو به بادم 

نوشته در دلم هوس مرد 

نوشتم دل تو قفس مرد 

کاشکی نبسته بودم زندگی مو به چشمات 

کاشکی نخورده بودم به سادگی فریب حرفهات 

لعنت به من که آسون به یک نگات شکستم

به این دل دیوونه راه گریز رو ساده بستم 

راه گریز و ساده بستم .... 

.... 

........ 

................. 

برای من نوشته گذشته ها گذشته 

تمام قصه ها هوس بود

برای او نوشتم برای تو هوس بود ولی برای من نفس بود  

کاشکی خبر نداشتی دیوونه نگاتم 

یه مشت خاک ناچیز افتاده ای به زیر پاتم 

کاشکی صدای قلبت نبود صدای قلبم کاشکی نگفته بودم 

تا وقت جون دادن باهاتم  ( هوس )

... ۷ ...

هفت ماه تمام ... 

می گن هفت عدد مقدسیه ... اما الان و اینجا و برای من یه باور تلخه ...

ما اینیم دیگه ...

 

شبکه "من * تو" یه برنامه جالب داره به نام جا به جایی های عظیم ... 

مثلا طرف کلی هزینه می کنه که یه خونه قدیمی رو براش هزاران کیلومتر جا به جا کنن اون هم بدون کوچکترین آسیبی ... بعد هم که ازش می پرسن هدفت چی بود می گه نوستالوژی ... این خونه برای من پر از خاطرات کودکیه ... 

درست عین ما ... خاطرات کودکی که سهله به راحتی آب می بندیم به آثار باستانی مون ...