بهاری دگر

نرم نرمک می رسد اینک بهار

خوش به حال روز گاررررر

آرزوهای عبث

با اینکه خیلی در حقت بدی کردم

با اینکه در حقم ناحقی زیاد کردی 

اما دلم برات خیلی تنگ شده 

کاش بودی که بگی نگران نباش حل می  شه

بگی من هستم ....


عذاب الیم

جای خالیش

........................

جای خالیت 

...........................

نبودنش

..............................

نبودنت 

..................................


بدجور دارن عذابم می دن ...

شاید ...

فکر نکنی دوری و اینجا نیستی

قلب من اون جاست تو تنها نیستی 

خودم می رم عکسام ولی تو قابه

می شنوه حرف و ولی بی جوابه

رفتن من  شاید یه امتحانه

 واسه شناخت تو، تو این زمونه

غصه نخور زندگی رنگارنگه

یه وقتایی دور شدنم قشنگه

مراقب گلدون اطلسی باش

یه وقتایی منتظر کسی باش

کسی که چشماش یه کمی روشنه

شاید یه قدری هم شبیه منه ...

هراس بی تو بدون

درد این روزهام اینه که

به شدت از وابسته شدن هراس دارم ...

شاید این ، همون هراس بی تو بودنه


از آسمانم، ماتم ببارد

هراس بی تو ماندنم ادامه داررررررررد