قدردانی به پاس تمام خوبی های شما

چقدر خوبه که بدونی تنها نیستی ... چقدر خوبه که درست لحظه ای که فکر می کنی هیچ کسی نیست اطرافت پر بشه از آدمهای خوب و دوست داشتنی ... 

تشکر از مهربان دوست داشتنی و آقای اسحاقی که با هدیه زیباشون و این پست خجالتم دادن  

تشکر از دلارام عزیز برای هدیه قشنگ و پست دلنشین ترش وهمین طور تشکر از سمیرای عزیز  

تشکر از خواهر بزرگه و خواهر وسطی عزیز و نازنینم که واقعا شرمنده ام کردن   

تشکر از بابا محمود دوست داشتنی و آناهیتای عزیز

تشکر از مولول عزیز٬ میلاد٬ محمد٬ تیراژه٬ دنیز٬ هلیا٬ جناب تمدن٬ مامانگار مهربون٬ نینا٬ فرزانه همیشه خندان ٬ بهنام٬ خانم زائر عزیز٬ کیانا٬ محدثه٬ نیما٬ جناب محمد پور٬ محبوب٬ سارا٬ هاله٬ نرگس دوست داشتنی٬ الهام٬ علیرضا٬ صالی٬ گل گیسو٬ عارفه٬ آذرنوش و فاطمه شمیم یار عزیز ...  

تشکر از همه شمایی که یک روز خاطره انگیز رو برام رقم زدید ...

آغاز بیست و نهمین بهشت

دختر چهل گیس بهار 

                             سرخی خوشرنگ انار 

                                                           دردونه ماه و نسیم 

                                                                                     عطر همیشه موندگار ... 

تنها و تنها امیدوارم که این بیست و نهمین بهشت خاطرات خوشی رو تو پایان دهه بیست برام رقم بزنه و خاطرات بد رو برام کمرنگ کنه ... 

پس به امید روزهای خوش ... سلام بیست و نهمین بهشت ...

بازاری

 

 

جماعت بازاری اسمش روشه : بـــا  زاری 

هر وقت ازش بپرسی اوضاع چطوره؟ با زاری می گه خـــــراب اما وضعش از همه بهتره ...

سالگرد

 

 

یکسال گذشت و یاد تو هنوز نرفته از دلم  

یکسال گذشت و در پی یه آرزوی باطلم  

تابستون مثل خوابی بود پاییز دلتنگی رسید 

زمستونم تموم شد و بهاری از راه نرسید  

خونه همون خونه ولی خالی از هوای تو  

بارون و برف از کوچمون نشسته رد پای تو  

یکسال گذشت و یاد تو هنوز نرفته از دلم  

یکسال گذشت و در پی یه آرزوی باطلم   

رفتی و اسم آشنات همیشه رو لب منه 

چند حرف اسم خوب تو دعای هر شب منه 

محتاج با تو بودنم تو غرق خواهشم بکن 

دلم گرفته خوب من بیا نوازشم بکن 

مهم نبود برای من که تو با من چه می کنی  

بیا ببین برای تو من با خودم چه می کنم  

تو آسمون خاطرات ستاره پر پر می کنم  

سالگرد تنهایی مو با خیال تو سر می کنم ... 

کلیک 

 هیچ کس نمی دونه تو این یکسال چی به مریم گذشت ...