تاب


خیلی وقته که "بی تابم "...
دلم تاب می خواهد...!


ویک هل محکم...


که دلم هری بریزه پایین...
هر چی رو که تو خودش تلنبار کرده ....   

 

*(برگرفته از یک ایمیل)

قربان

  

 

                                  ... ساکنان حرم ستر و عفاف ملکوت  

                                               با من راه نشین باده مستانه زدند ...   

... عیدم مبارک ...

تولدانه

 

آسمان زندگیت آبی و بی کران ... 

آرزومند آرزوهایت  

تولدت مبارک

پیک خوشبختی

نوید فتح و بشارت به مهر و ماه رسید ... 

دوست داشتم کنارت بودم و خواهرانه تو اون لحظه ها دستم رو می ذاشتم رو شونت ... تو چشمات نگاه می کردم و تو ذهنم برات دنیا دنیا آروزهای خوب ردیف می کردم ...  

نمی دونم آینده چه روزهایی رو برامون رقم می زنه ... اما این رو خوب می دونم که همیشه و در همه لحظات به یادت هستم و خواهم بود ...

یار عزیز دوست دارم و برات بهترین ها رو آرزو می کنم ... روزگارت بی غم ...  

(22 مهرماه سال یک هزار و سیصد و نود و دو شمسی _ ساعت 12 ظهر _ عقد یار و نگار )

دل من و آسمون

   

دل هردومون سبک می شه ... 

اگه ... 

بارون بباره ...