ما اینیم دیگه ...

 

شبکه "من * تو" یه برنامه جالب داره به نام جا به جایی های عظیم ... 

مثلا طرف کلی هزینه می کنه که یه خونه قدیمی رو براش هزاران کیلومتر جا به جا کنن اون هم بدون کوچکترین آسیبی ... بعد هم که ازش می پرسن هدفت چی بود می گه نوستالوژی ... این خونه برای من پر از خاطرات کودکیه ... 

درست عین ما ... خاطرات کودکی که سهله به راحتی آب می بندیم به آثار باستانی مون ... 

نظرات 12 + ارسال نظر
آذرنوش سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

دلمون تنگ شده بود واست هاله جووون:*

والا ما عید رفته بودیم شیراز تخت جمشید یعنی هرچی اسامی پسر بود رو در ودیوار تخت جمشیده بیچاره دیدیمیعنی خیلی راحت گند میزنیم به آثار باستانیمون با این یادگاری نوشتنامون

فرزانه چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ق.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

عنوان پستت رو که خوندم میدونی چی فکر کردم؟ با خودم گفتم حتما کارنامه ات رو اسکن کردی زدی اینجا برای ثبت در تاریخ
هاله جونم اونهاجهان اولی هستن و ماها جهان آخری. بالاخره بیخودی که به این مقام دست نیافتیم

عارفه چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ب.ظ http://inrozha.blogsky.com/

هه!
به قول استاد جغرافی هم داریم آثار باستانی تاریخی رو نابود میکنیم با این شیوه نگه داری هم اثار طبیعی مثل دریاچه ارومیه جنگل ها شمال رو
بعد باید از همه اینا یه عکس داشته باشیم تا در آینده بچه هامون باور کنند ایران جنگل داشته یا آثار تاریخی

میلاد چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ب.ظ

ببخشید خانم شکرت شماهم خونه جابه جا میکنه، برامون پارتی بازی کنی یه خونه رو از یه شهر دیگه بیاری این شهر

تا قرار باشه از کدوم شهر این جا به جایی صورت بگیره جناب میلاد خان تنبل گوشی قشنگ (این تنبل رو همونجوری بخون که باید بخونی ها)

میلاد چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ب.ظ

ببخشید اشتباه تایپی رو اصلاح میکنم
شکرت = شرکت

الهه چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ب.ظ http://khooneyedel.blogsky.com

دقیییییییقاً عین همین حرفا رو به عرفان گفتم سه ماه پیش!
عزیزم وقتی از کتابای درسی اسم دوره های سلطنتی قبلی رو پاک میکنن میخوای آثارش رو نگه دارن؟!

میلاد چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:27 ب.ظ

هاله جان تو که شهرو میدونی، خوب دیگه مشکلی نیست

مهم اینکه شرکت شما از این کارها میکنه یا نه؟

میلاد بی وبلاگ کم بود، حالا شدم میلاد تنبل گوشی قشنگ

م . ح . م . د چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ

اگه اینطوری بود باید اراک میشد پایتخت ! والااااااااا

نینا چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ب.ظ http://taleghani.persianblog.ir/


آب بندی

دختری از یک شهر دور یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ

این برنامه رو واقعا دوست دارم!
تلاششون قابل تحسینه...
حتی یه خانومی بود که خونه ی که از اجدادش رو بهش رسیده بود نمیخواست خراب بشه زمینشون رو نمیفروخت تا اینکه با منتقل کردن خونه اش به یه جا دیگه رضایت داد خیلی برام جالب بود!

فسقلی دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ق.ظ http://bishilehpileh.blogsky.com

سلام و بی نهایت سپاسگزار محبت تان. برای شما هم سلامتی، سربلندی و پیروزی روزافرون را آرزو دارم

نانی دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ق.ظ

مرسییییییییییییی عزیزززززززززززم که اومدی پیشم از بابت تبریک هم ممنون. بووووووووووووووووس مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد