برای هلن

 

 

هر روز برایت رویایی باشد در دست 

نه دوردست 

عشقی باشد در دل 

نه در سر 

و دلیلی باشد برای زندگی 

نه برای روزمره گی 

تولدت مبارک هلن قشنگم

نظرات 14 + ارسال نظر
الهه شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ب.ظ http://khooneyedel.blogsky.com

سلام عزیز دلم...
تولد هلن ناز و مهربون مبارک باشه..از طرف من هم بهش تبریک بگو و ببوسش....

ممنونم مولول نازم ....
به روی چشم

محمد شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ب.ظ http://t30.ir/

سلام دوست من دوست داری پیشرفتی در دنیای نت داشته باشی و کم کم از وبلاگ به وبسایت برسی. وبلاگی با خصوصیات و قدرت وبسایت که با راهنمایی های مشاوران تیم ما بتونید خیلی زود بازدید کنندگان زیادی جذب کنید و همچنین بتونید از وبتون به راحتی کسب درآمد کنید و با تجارت آنلاین آشنا بشین. پس تنبلی نکن دوست من. همین الان شروع کن مطمئن باش ضرر نمیکنی. منتظرتیم :X T30.Ir

شرمنده من ذاتا آدم تنبلی هستم

نینا شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

هاله تولد هلن مبارک باشه.
خواهر نعمت بزرگیه

ممنونم نینا جان
آره نعمت بزرگیه ...
خوشحالم از این که دارمش ... تنها کسیه که به خاطرش دارم این روزها رو می گذرونم ....

دل آرام شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

ای جانم
مبارکها باشه ایشالا
لبش خندون و دلش شاد
امیدوارم روزهای محشری پیش رو داشته باشه در کنار تو خواهر مهربونش .
میبوسمتون

بنده اس ام اس مخصوص خدمتشون فرستادم البته

ممنونم دلی جاااااااااااااان
خیلی لطف کردی

آوا شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

وااااااااااای چه باحال..هلن عزیز
هم بهمنی هستن.اوووووووم
دیدم چه حس خوبی بهشون
پیداکردم وقتی دیدمشون
ایشاله دفه بعد به شادی
زیارت کنیم ایشون رو و
تولدت مبارک هلن عزیز
ساعات و سال جدیدت
توام با شایدوسلامتی
و بهــــــروزی همراه
باشه انــــــــــشالله
یاحق...

آوا جان من زمستون رو دوست ندارم اما بهترین آدمهای زندگیم رو که عاشقشون بوده و هستم متولدین بهمن هستن به خاطر همینه که می گم بهمن ماه رو دوست دارم ...
خیلی خیلی ممنون بابت تموم آرزوهای خوبت

مامانگار شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ

سلاااام هاله عزیزم...
شما دوتا خواهر محشرررررید......
میدونم که هلن مثل یه کوهه برات تو اینروزای سخت..
توووووولدش مبااااااااااارک...
از طرف من ببوسش و بگو....که دعا میکنم روز های بهتر و عالی تری در انتظار هردوتون باشه...
براتون یه دنیا عشق و شادی آرزو دارم..

سلام مامانگارم
شما خودتون خوبید همه رو خوب میبینید ....
اگر هلن نبود نمی دونم چی کار باید می کردم ...
یک دنیا ممنون

فرزانه شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

تولدش مبــــــــــــــــــــــارک.
لوس بی مزه مگه نگفتی فردا تولدشه . بعد اون وقت امروز پست نوشتی؟!
بعد از غرولند کردن، امیدوارم که سالهای طولانی درکنار هم اوقات سراسر شادی و توام با سلامتی داشته باشید. حیف که نمی تونم بگم بچه های هلن قراره در آینده چطوری صدا بزنن (ایکون یه فرزانه خبیث و بد ذات)
میدونم الان دلت میخواد کنار دستت بودم و کله ام رو میکندی

مرررررررررررررسی
خوب منم شب ۲۲ براش پست نوشتم دیگه ...
بازم مرسی(آیکون کسی که اصلا به روی خودش نمی یاره تو چی گفتی)

بابک اسحاقی یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ق.ظ

تولد هلن عزیز مبارک

تشکر آقای اسحاقی

آذرنوش یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ق.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

تولد آبجیت مبارک باشه عزیززززم

ممنونم آذرنوش جان لطف کردی

م . ح . م . د یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ق.ظ

مبارکهههههههههههههههه

بزن اون کف و دست و سوت و هورا رووووووووووو

مرررررررررررررررررسی
ایشاالله این دست و سوت و هورا رو تو عروسیت جبران کنیم

هلیا دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.mainlink2.blogsky.com

تولدش مبارک باشه ...........
خدا شما دو تا رو برا هم حفظ کنه همیشه .........

ممنونم هلیا جان
خیلی لطف کردی .... منم برات کلی آرزوی خوب دارم ....

سارا دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

سلام عزیزم
تولد خواهر نازنینت مبارک لبش همیشه خندون

سلام سارا جان
ممنونم عزیزم خیلی لطف کردی

تیراژه دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

خواهر..
چه لحظه های زیاد و خاصی داشتم که فکر میکردم باید و باید حتما خواهری داشتم برای گذران آن لحظه ها و شاکی بودم از نداشتنش..

تولد هلن عزیزم مبارک..امیدوارم همیشه در کنار هم در شادی ها همدیگر را همراهی کنید دوستان خوبم
چه پست خواهرانه ی قشنگی بود هاله جان

خواهر بهترین نعمتیه که خدا به من داده تیراژه ..........

میلاد دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:25 ب.ظ

سلام سلام صدتا سلام م م م مم

خانوم محترم مکرمه، تبریکات مارو صمیمانه به ایشون برسون و بهشون بگو تولدشون خیلی خیلی مبارک باشه و انشالله همیشه سلامت و تندرست باشن و همیشه کنار هاله ما باشن

دیگه اینکه همین

فقط اینکه برنامه نداریم خانوم کوردینیتور ؟؟

سلام آقای تنبل گوشی قشنگ
مرررسی و حتما ....
این بار برنامه ریزی با شماها ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد