سالگرد

 

 

یکسال گذشت و یاد تو هنوز نرفته از دلم  

یکسال گذشت و در پی یه آرزوی باطلم  

تابستون مثل خوابی بود پاییز دلتنگی رسید 

زمستونم تموم شد و بهاری از راه نرسید  

خونه همون خونه ولی خالی از هوای تو  

بارون و برف از کوچمون نشسته رد پای تو  

یکسال گذشت و یاد تو هنوز نرفته از دلم  

یکسال گذشت و در پی یه آرزوی باطلم   

رفتی و اسم آشنات همیشه رو لب منه 

چند حرف اسم خوب تو دعای هر شب منه 

محتاج با تو بودنم تو غرق خواهشم بکن 

دلم گرفته خوب من بیا نوازشم بکن 

مهم نبود برای من که تو با من چه می کنی  

بیا ببین برای تو من با خودم چه می کنم  

تو آسمون خاطرات ستاره پر پر می کنم  

سالگرد تنهایی مو با خیال تو سر می کنم ... 

کلیک 

 هیچ کس نمی دونه تو این یکسال چی به مریم گذشت ...

نظرات 5 + ارسال نظر
بابک پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ق.ظ

یادش گرامی

مرتضی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ق.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
آرزوی علو درجات برای روح آن مرحوم را دارم!
موفق باشی

میلاد پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

یادش بخیر هاله

چرا اردیبهشت شروع شد همش یادش زنده شد؟؟

آوا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ب.ظ

آره هاله...هیشکی نمیدونه
هیشکی نمیدونه.....دل
مریم عزیزش آروم.....
روحت شاد شیرمرد..
یاحق...

مریم نگار جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ب.ظ

چه شعر زیبا و برآمده از دلی...هاله جان ..
یادش گرامی..خاطره اش نورانی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد