بازاری

 

 

جماعت بازاری اسمش روشه : بـــا  زاری 

هر وقت ازش بپرسی اوضاع چطوره؟ با زاری می گه خـــــراب اما وضعش از همه بهتره ...

نظرات 11 + ارسال نظر
رها شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ب.ظ http://www.raha90.blogsky.com

سلام
خوب شناختی این بازاری ها رو
اونقد زاری می کنن که ادم راستی راستی باورش میشه .

فاطمه شمیم یار یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ

سلامم هاله جان نازنینم
ممنون عزیزبرا همدردی ..
اتفاقا امروز بعد از ظهر با خودم فکر می کردم خیلی وقته از وانیا و هاله خبری نیست ...و ته دل آرزوی خوبی و سلامتی داشتم براتون..
نگو تو کلی آپ داشتی من نفهمیدم کلا گودر لینکام خرابه فکر کنم ...لینکت نمیاد بالا...
....در مورد بازاری ها هم بهات موافقم و لیکن گاهی هم از دستشون در میره میگن خوبه ها(آیکون کسی که چند ساله با یه بازاری زندگی می کنه....)

دختری از یک شهر دور یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ق.ظ http://denizlove.blogsky.com/

آره واقعا!!!

میلاد یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ق.ظ

ببخشید خانم من شمارو میشناسم ؟؟؟

مریم نگار (مامانگار) یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ق.ظ

..عجب ارتباطی پیداکردی هاله جان...!!
...حرفت درسته...جمعیت همیشه نالان و گریان...!!
حالا چی شد یاد بازاریا افتادی؟؟..هان هان؟؟

مریم نگار (مامانگار یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ق.ظ

یادی از ما که نمیکنی...

اردی بهشتی یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ http://tanhaeeeii.blogfa.com

آرهههه

اردی بهشتی یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ق.ظ http://tanhaeeeii.blogfa.com

آهنگ وبلاگتو خیلییییییییییی دوس دارم !

م . ح . م . د یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ

والا بغرآن

سمیرا یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ب.ظ

چه جالب!!!
همیشه دونستن معنای واژه ها برام .... دارم دنبال کلمه ای میگردم که بگم برام چیه ، که حسمو منتقل کنم
برام شگفت انگیزه
واقعااونایی که این اسامی رو انتخاب کردن با فکر بوده یا بعدا آدمای دیگه اومدن معنایابی کردن؟
برا من که جالبه

محمد مهدی بازاری سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ق.ظ http://mmbazari.blogfa.com




سلام


میگم دم شما گرم با این تفسیر و آسمون ریسمون بافتنتون واسه ضایع کردن بازاری ها ...

حالا ما که هم شغلمون بازاریه هم فامیلمون بازاری باید چیکار کنیم ؟؟؟؟

راهی جز زاری مونده ؟؟؟؟

بگذریم

باید دید علت اینکه مردم ما کلا از اینکه از درآمدهاشون بصورت واقعی حرف نمیزنند چیه ؟؟؟

همه به نوعی دو رو شدیم یا گاها چند رو ...

یک زندگی ویترینی و یک زندگی واقعی ...

ترس از اقدامات یکجانبه دولت و حکومت ، دیدگاه فرهنگی مردم ، حرص و طمع ، بی ارزش کردن سرمایه و بی آبرو کردن سرمایه دار در افکار عمومی توسط مبلغان دینی ، روشنفکران ، حکومت و .... خیلی از مسائل دیگه که اگه یه مقدار بیشتر قکر کنیم میفهمیم که این کنش ها و واکنش ها از افشار مختلف مخصوصا بازاریها بی دلیل نیست .

حالا شما هی این فامیل و شغل ما را تکه تکه کن جراحی کن کالبدشکافی کن و از توش زاری و .... دربیار .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد