پله پله تا ملاقات خدا

دراز کشیدم روی زمین، اونقدر سردمه که پاهام بی حس شدن، پتو رو می پیچم دورم 

چشمام رو می دوزم به آسمون

انگار فقط کافیه دستام رو دراز کنم تا بتونم دونه دونه ستاره ها رو بردارم و تو مشتم جا بدم

.........

نگاه کن که غم درون دیده ام

چگونه قطره قطره آب می شود        

چگونه سایه سیاه و سرکشم           

اسیر دست آفتاب می شود            

نگاه کن                                     

تمام هستیم خراب می شود            

شراره ای مرا به کام می کشد        

مرا به اوج می برد                       

مرا به دام می کشد                     

نگاه کن                                    

تمام آسمان من                           

پر از شهاب می شود ...

با هر شهابی که می بینم یه آرزو می کنم، یه دعا می کنم، من با دیدن هر شهاب یه بار به ملاقات خدا می رم، من  با دیدن هر شهاب فقط ...

نمی دونم بازم پیش می یاد که بتونم غروب ماه و طلوع خورشید رو تو فاصله چند ساعت ببینم یا نه

اما خوشحالم که تونستم تصویرهای زیبایی رو تو ذهنم ثبت کنم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد