دلم گریه می خواد

با لبخندی ساده بشین رو به روم

تا من مثل آیینه تماشا کنم

بذار آرزوهای گم کردم و 

تو چشمای مست تو پیدا کنم

به جز تو چی می خوام از این زندگی

دل من تو رو آرزو می کنه

کنارم بمون رو نگردون ازم

تو باشی به من بخت رو می کنه

دلم گریه می خواد کجاست شونه هات

کجا رفتی ای حس آرامشم

می خوام این شبایی که بارونیم

با آرامش دستات آرووم بشم

با دوری کنار اومدن ساده نیست

بذار مثل سایه کنارت باشم

تا مثل همیشه قرارم باشی

تا باشی و من بیقرارت باشم

نمی شه هر حرفی رو ساده زد

نمی تونم آسون بگم عاشقم

به جز گریه راهی نمونده برام

تاحرف دلم رو با چشمام بگم

دلم گریه می خواد کجاست شونه هات

کجا رفتی ای حس آرامشم

می خوام این شبایی که بارونیم

با آرامش دستات آرووم بشم .........

بینظیره این آهنگ اشرف زاده فقط کاش آخرش می گفت برگرد من هنوز منتظرم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد