آزار

طبق معمول مترو پر از فروشنده است ... 

یه خانمی با صدای بلندی داد می زنه ... ریمل های خوبی دارم خانم ها ... بهترین کادو برای خواهرتون، خواهر شوهرتون  

کنار دستیم می خنده و خیلی جدی می گه چیزی نداری بزنه چشم خواهر شوهر رو کور کنه ... 

آن چنان از ته دل می گه که ناخودآگاه بر می گردم سمتش ...  

یکی می گه خانم اینجوری نگو ... نگاهش می کنه و می گه حتما خواهر شوهر نداری که نمی دونی چی می گم ... جون به جون خواهر شوهر کنی بازم عقرب زیر فرشه ... 

بحث خواهر شوهر و ... نیست فقط به این فکر می کنم که یه آدم چه جوری می تونه یه آدم از جنس خودش رو جوری بچزونه که طرف اینجوری در موردش حرف بزنه ... 

کاش با هم یه کمی مهربونتر باشیم ...

نظرات 11 + ارسال نظر
وفیق یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:55 ب.ظ http://hayel.blogfa.com

کاش .......

مریم نگار دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام مهربون....

سلام مامانگارم

رضوان چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:33 ق.ظ

فک کن چقد چزوندنش که اینطور درموردش حرف میزد
اردست این خاهر شوهرو مادرشوهر و هرچی که پسوند شوهر داره

احتمالا داغ گذاشته اش

کسی که پشت میزش نمی شینه! شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:58 ق.ظ

فک کنم دو تا دلیل مهم این موضوع فقر و حسادت باشه. منظورم از فقر هم مادی هست هم فرهنگی. که فقر فرهنگی که خیلی مهم تره. این فقر عامل مهمی هست که از انسان ها موجودات وحشتناکی درست کنه. مادربزرگ مادر من یه نمونه عجیب تو این زمینه بوده یادم باشه چند تا از شاهکارهاش رو برات بگم.

جانمی قصه ...................
ولی حسادت رو پایه ام راست می گی یکی از دلایلشه

هلیا پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.mainlink2.blogsky.com

سلام .
این قسمت از جنس خودش رو واقعا موافقم .
اصلا هوای هم جنسا مونو نداریم خداییش

سلام
واقعا خودمون به خودمون رحم نمی کنیم

حسینم جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:44 ب.ظ http://13722328.blogfa.com

سلام اینبار نوبت منه.جشن تولد آبجی جونمه...اینم دعوت نامه:
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل]..................................سلااااام سلااااام................................[گل]
[گل].......................................................................................[گل]
[گل]....................تـــــــــولد.....................تــــــــــولد.......................[گل]
[گل]........................................................................................[گل]
[گل]................................تولدش مبــــــا ر کــــــ..............................[گل]
[گل]........................................................................................[گل]
[گل].................. به یمن زمینی شدن فرشته آسمونی آبجی گلم...........[گل]
[گل]........................................................................................[گل]
[گل]..........................ک شنبه،شب تولدشه..................................[گل]
[گل]........................................................................................[گل]
[گل]..........................یه جشن تولد کوچیک گرفدم...........................[گل]
[گل]........................................................................................[گل]
[گل]......................و اومدم دعوتتون کنم تولدش ..............................[گل]
[گل].......................................................................................[گل]
[گل]......................اینم آدرس برگزاری جشن تولـــد..........................[گل]
[گل].........................www.13722328.blogfa.com........................[گل]
[گل].........................اینم آدرس وبلاگ منو آبجی جونم:......................[گل]
[گل]............................www.13712823.blogfa.com.....................[گل]
[گل]........................میخوام کلی خوشحالش کنم............................[گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
به دوستاتون هم بگین بیان.
تولدتم مبارک

تولدشون مبارک باشه
و ممنونم

سارا سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:38 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی؟
ما آدما همه کارامون برعکسه هم جنسمونو ک میبینیم به جای اینکه ی نگاه مهربون داشته باشیم انگار دشمنمونو دیدیم

سلام سارا جان
دقیقـــــــــــــــــا

دل آرام شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

بعد الان شما ازار داری که نمینویسی؟ یا چی مثلا؟

جان؟ باشه حالا عصبانی نباش لطفا

آتش یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:55 ق.ظ http://dideno.blogsky.com

سلام
(از جوگیریات با وبلاگتان آشنا شدم )
البته ظاهرا روز به روز مهربونی کمتر میشه یا شاید هم
کمتر شاهدش هستیم . اما این بحث فامیل شوهر چیز
عجیبیست . من خیلی هارا میشناختم که همین نظریات
شما را می دادند و حرف از مهربونی می زدند اما بعد از
اینکه فامیل شوهر دار شدند یکدفعه نظراتشون 180 درجه
عوض شد . ان شاالله که شما همیشه همین طور مهربان
بمانید .

سلام
اول اینه که خیلی خوش اومدید دوم هم این که اطرافم پر از مادر شوهر یا خواهر شوهر های خوبه ... البته تک و توک مابینشون کسایی هم هستن که روی پسرشون تعصب دارن (گفتم تعصب نگفتم بد) مهم اینه که رفتارشون رو چطوری برداشت کنی ... من همیشه گفتم اگه کسی رفتار بدی با من داره فقط و فقط نتیجه رفتار خودمه ... یعنی من درست عمل نکردم و عکس العمل بدی رو دریافت کردم ...

مریم یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:59 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

واقعا نمیدونم چی بگم... شاید چون خواهر شوهر من خوبه درک نمیکنم
شاید هم چون این دلِ نازک من زیادی رحم و مهربونی داره
نمیدونم هاله اما دنیا دنیای بدی شده

خدا رو شکر عزیزم
تو خودت خوبی پس داشتن یه خواهر شوهر خوب پاداش خوب بودن خودته ...

ELHAMA سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام عزیزم
از چزوندن نگو که از خودی چزیدم که تاوان زیادی خودی بودن بود و سادگی و قلب کودکانه!
دشمن نبیند آنچه من دیدم از آشنایی!! هرگز نمی بخشم!! باید عینش سر شون بیاد!!
یکسال نماز می خوانم می گویم خدا یا بسوزان آنکس را که مرا با حرفهایش سوزاند.
حالا کار اشتباه کردی ! چرا دهنتو واکردی هرچی دلت خواست گفتی!!! اونم به خودیت؟!!!!
لیاقتت همون غیر خودی هاست. نه خودیی مثل من!
خدایا بسوزان خودش و زندگیش را آنکس را که با حرفهایش قلبم را به آتش کشید! خدایا بسوزان!!!
یک چیزایی هیچوقت بخشیدنی نیست....

یعنی واقعا یه چیزهایی بخشیدنی نیست ها ..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد