لحظه ها

لحظه ها در میان دستان من و توست

که جان می گیرد

زندگی در تماس لبهای من و تو است

که جاری می شود

عشق تنها در زمان نزدیکی قلبهای من و توست

که به تپش می افتد

احساس تنها در لمس گرمای وجود من و توست            

که درک می شود

پس ...

دستانت را به من بده

پاهایت را به من ببخش

برای لحظه ای با من هم نفس شو

                                               تا بگویم که چقدر دوستت دارم ... 

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

تا بگویم چقدر دوستت دارم...
سلام هاله جانم

سلام خانومی

فرشته سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ب.ظ

لحظه هایت پر باشد از هم نفسی ...پر از عشق و پر از دوستت دارم های ماندگار ...لحظه هایت همه قشنگ...

با این کامنتت یه لحظه جوگیر شدم فرشته ....
همیشه دلت می خواد برای چیزی که نیست بنویسی .....

پسر سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:01 ب.ظ http://Pesar.tehroni33@yahoo.com

در دنیایکه دروغ و ریا ،سکه بازار است
گفتن حقیقت یعنی دروغ
نیاز می شود هوس،حتی اگر صادقانه بیان شود
و حتی اگر به ناب ترین احساس آدمی بیان شود
______________________________________________
دوست داشتی بدون سانسور بشنوی و پاسخ بدی بیا سراغم
Pesar.tehroni33@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد