تاب


خیلی وقته که "بی تابم "...
دلم تاب می خواهد...!


ویک هل محکم...


که دلم هری بریزه پایین...
هر چی رو که تو خودش تلنبار کرده ....   

 

*(برگرفته از یک ایمیل)

نظرات 4 + ارسال نظر
نینا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ

هلت بدم اوووففففففففففففففففففف

کاسپر یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ http://kasperworld.ir

دیدن یک تاب و گوش دادن یک آوا شد یه من و تو ...

سلام ... خوب هستید ؟

سلام
ممنونم خوبم .... البته اگه از قضیه این سرماخوردگی کذایی فاکتور بگیریم
شما خوبی؟ همه چی آرومه؟

سارا دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

سلام هاله جونم سرماخوردی؟چقد بده این سرماخوردگی من واسه بار دومه که از اول پاییز دارم سرما میخورم خیلی بده
-منم دلم ی هل محکم میخواد تا هرچی تو دلمه بریزه پایین

سلام سارا جان
آره متاسفانه
عززززززززیزم

صومعه دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ

سلام هاله بانو
اغراق نمی کنم اگه بگم از صبح تا حالا 100 دفعه آهنگ وبلاگت رو گوش کردم عاشقشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد