یاد باد آن روزگاران،یاد باد ...

من از لب تو منتظر یه حرف تازه ام 

تا قشنگترین قصه عالم رو بســازم 

تو معنی بهترین کلامی 

مفهوم تمام شعرهایی  

منظور و مراد هر پیامی  

تو قبله هر امیـــــدواری

تو مظهر فخر هر تبـاری 

برتـر ز لطــافت بهـــاری  

من از لب تو منتظر یه حرف تازه ام 

تا قشنگترین قصه عالم رو بســازم 

تو رئوفی،تو شریفی،تو به حرمت سکوتی 

تو عزیز ترین عزیزی،تو به عمق ملکــــوتی   

این آهنگ من رو یاد جاده به تو رسیدن میندازه .............

نظرات 2 + ارسال نظر
گاس پایک جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ق.ظ http://landless.blogfa.com

تو اگر میداستی
که چه زخمی دارد
که چه دردی دارد
خنجر از دست عزیزان خوردن
از من خسته نمی پرسیدی
آه ای مرد چرا تنهائی

(ایرج جنتی عطائی)

می بینم که دختر کوچیکه آقای صادقی هم اهل دل شده.(شایدم بوده)

هرررررررررررررررررررررررررررردل کیلویی چند گاس پایک ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(و قابل توجه: من صدای هایده رو خیلی دوست دارم )

سارا شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

وای هاله یه زمانی این آهنگ شده بود همدم لحظه هام عاشقشم منو یاد خاطره های دور انداخت

الههههههههههی
سارا این آهنگ من و می بره به سالها قبل .....یه عید قشنگ .... پر از خاطره ...
نمی دونم چرا ضبط ماشین خراب شده بود و من فقط این آهنگ رو می شنیدم ... منتظر بودم برسم به انتهای جاده ... و منتظر بود که برسم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد