قسم یا وجدان

آقا بیا بی خیال آب کشیدن کلمه ها شیم، درست و درمون دو تا کلوم حرف حسابی چشم تو چشم با هم بزنیم 

قبول‌ ؟؟؟؟ 

تا چند ساعت دیگه می خوای بری و یه مشت کلمه پشت هم پشت هم، بلغور کنی و اسمش رو هم بزاری قسم نامه بعدشم بری دست بوسی و الخ ... حالا شاید همای سعادت رو شونه تو هم بشینه و یه دستی به سرت کشیده بشه که اونوقت باید گفت هیهات ... که فنا شدی و ... 

ولی تو رو به اون کسی که بهش اعتقاد داری ... اصلا تو رو به اون کسی که می پرستی خودت رو گم نکن ... هیچ کس ازت توقع معجزه نداره ها ... نگاه ... یکیش من ... نمی خوام یه دفعه بیای تو میدون و عصات رو بندازی وسط و تبدیل بشه به مار بوا و همه چی رو بخوره ... نه آقا جـــــــــون ... 

خواهشا اول از همه خودت باش ... 

دوم، زیر پات رو نگاه کنی (البت اگه با دقت نگاه کنی) لکه های خون رو میبنی ... آره داداشم می بینی ... سعی کردن محوش کنن اما موفق نشدن ... پس بدون کجا داری قدم بر می داری و رو چی پا می ذاری ...  

سوم و ختم کلوم نذار اوضاع از این که هست بدتر بشه ... نذار سرپرست یه خونه بیشتر از این شرمنده اهل و عیالش بشه  ...   

قسم نامه تو دردی از من و امثال من دعوا می کنه ... اصلا داداش قسم مسم و بی خیال ... وجدانت و عشقه ... 

موفق باشی داداش،‌ دعای خیر ما بدرقه راهت ... البت تا زمانی که راهت با راه ما چی ؟؟؟؟ یـــــکــی باشه ...  

نظرات 9 + ارسال نظر
م . ح . م . د شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ق.ظ

مرگ بر آمریکا

الان من چی به تو بگم آخه؟؟؟

م . ح . م . د شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ق.ظ

مرگ بر اسرائیل

الان باید گفت مرگ بر ضد ولایت فقیه ....

م . ح . م . د شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ق.ظ

روحانی مچکریم

برو بچه

دختری از یک شهر دور شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ http://denizlovee.blogsky.com/

قبولش ندارم ایشون رو همونجوری که قبلی رو نداشتم... شما انتظار نداری اما خیلی ها انتظار معجزه دارند ازش... متاسفانه مردم ما هنوز نمیخوان که واقعیت رو ببینند... من دارم میگم که توو این ۴ سال هیچ اتفاق خاصی نمیفته... فقط امیدوارم بدتر از این نشه...

می دونی هاله اوضاع خیلی خراب تر از این حرف هاست ... فقط معجزه می تونه راه گشا باشه ... که اونم ...
من می گم فقط مراقب اوضاع باشه که از این بدتر نشه ...

دل آرام شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

این الان قلم تو بود هاله؟؟؟
متفاوت نوشتیا
امیدوارم کسانی که امید به ایشون بستن نا امید نشن، ما هیچ...

الان خیلی وحشتناک بود ؟؟؟؟
دیشب داشتم فکر می کردم یه چیزی بنویسم که بعد ها ازش استفاده کنم ... نتیجه اش هم شد این ...
منم امیدوارم ..... از ته ته دلم ...

باران پاییزی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ http://baranpaiezi.blogsky.com

هاشمی هر چی بود هی برداشت کرد
خاتمی تا تونست کاشت کاشت کاشت و برای بقیه گذاشت
محموت از ریشه نابود کرد.
این یکی نمی دونم چی خلاقیتی میخاد بکار ببره. الله واعلم.

دیگه جای خلاقیتی واسه این یکی باقی نمونده آخه ...

نینا شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ب.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

الان من چی بگم؟

هیچی عزیزم ... فقط دعا کن ...

م . ح . م . د شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ب.ظ

از بیمه بگو

محمد امروز تا گردنت نشکنه ول کن نیستی ها ....

سارا یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

هم متفاوت نوشتی هم روون و زیبا ولی امیدوارم این دوره واقعا تغییری ایجاد بشه...امیدوارم

ممنونم ...
همه امیدواریم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد