باز ....

اگر نسیم کبوتری شود   

سروده هایم را به گردنش می آویزم 

همچون تکه ابری که ناگاه  

آفتاب را می پوشاند  

دلم بیهوده می گیرد  

صدایم 

میان آوازی کهنه می شکند 

و اشک لبخندم را می شوید 

       آه ،    یاد تو    

                                  باز٬    آمده است ..... 

می گن چیزی که ساده به دست بیاد، ساده هم از دست می ره  

اما من هیچ چیزی رو ساده به دست نیاورده بودم ...

نظرات 11 + ارسال نظر
خرید وبمانی یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان: خرید وبمانی
لینک: http://www.PersianXchange.ir/

سارا دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

و چقدر سخته چیزی رو که ساده بدست نیاوردی به همین راحتی از دست بدی بدترین درد دنیاس

احساس می کنی داری مقطعی نفس می کشی ...

نینا دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ب.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

ای بابا هاله میام یه پارچ اب یخ میریزم روتا

آره به خدا احتیاج دارم نینا ... عجیب احتیاج دارم ...

آوا دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:28 ب.ظ

به دست آوردنی ها ساده نیستن
ساده ها اصن بدست آوردنی
نیستن که راحت خودشون
میان و میرن....اونی که
قراره به دست آورده
بشه جنگ میخواد
امــــــا وای از اون
روزی که بعد اون
همه جنگ مثل
ماهــــــی از
دســـــــتت
سر بخوره
و بره....
یاحق...

مثل ماهی سر بخوره و بره ....
راست می گی آوا دقیقا همینه ....

تلخند خانوم سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ق.ظ

درود

و تلخ تر اینه که چیزی و که با سختی به دست آوردی یک نفر بیاد به راحتی ازت بگیره و تو هر چقدر هم برای نگه داشتنش بجنگی فایده ای نداره

همیشه سعی کردم با صداقت و راستی به چیزهایی که میخوام برسم ولی ی فریب کوچیک به راحتی از پس ی عمر صداقت بر میاد و انگار کفه فریب همیشه سنگین تره و پرطرفدارتر

یه فریب کوچولو ....
یه اشتباه ساده ....
یه سوءتفاهم ......

میلاد چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ق.ظ

می خوای لو بدم آهنگ پیشواز گوشیت چیـــــــــــــــه؟؟؟

هررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

میلاد چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ق.ظ

من باج می خواممممممممم

شرمنده من اهل باج دادن نیستم

میلاد چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ق.ظ

من باج می خواممممممممم

عمراااااااااا

مریم چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ب.ظ http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

ساده از دست دادن یه چیزی یا یه کسی که سخت بدستش آوردیم میشه مرگ تدریجی
میشه یه در میون نفس کشیدن
میشه هزار بار مردن و زنده شدن

سلام هاله جانم
خوبی؟
یه سر بیا وبلاگِ من شاید یه لبخند کوچولو نشست کنج لبای قشنگت

به روی چشم

مریم چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

از مریم به میلاد
میگم میلاد آهنگ پیشوازش مال گوشای خودت که بهش گوش میدی
تو شمارۀ هاله رو بده بش زنگ بزنم سحری خواب نمونه بچم

عوضش کردم مریم جان شرمنده

تیراژه شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:38 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

ساده نبود گذشتن از تو برام

ساده نبود کوچ تو از لحظه هام

ساده نبود قصه ی بی تو بودن

ساده نبود هق هق شب گریه هام

چه ساده دل بریدی اشک منو ندیدی

خطی رو خاطرات قشنگمون کشیدی

چه عاشقونه خوندم چه بی بهونه رفتی

ناباورانه موندم که بی نشونه رفتی

من بی تو و تو تنها، از تو چی مونده بر جا

جز مشتی خاطرات همرنگ خواب و رویا

اما به انتظار برگشتنت می مونم

شب تا سحر به یادت غزل غزل می خونم

* آهنگی از حمید حامی

چقدر صدای حامی رو دوست دارم تیراژه ...
تویی که واژه واژه دلنشینی هنوز عزیز هنوز عزیزترینی
دام گرفت ای همنفس پرم شکست تو این قفس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد