با من ...

با من قدم بزن حالا که با منی 

حالا که بغضی ام حالا که سهممی 

با من قدم بزن می لرزه دست و پام  

بی تو کجا برم بی تو کجا بیام

دست من و بگیر کنار من بشین 

من عاشق توام حال من و ببین 

از دلهره نگو از خستگی پرم  

بی تو می شینم و روزها رو می شمرم

هر جا بری می یام دلگرم و بیقرار  

بی من سفر نرو تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز عطر تو با منه

فردا داره به ما لبخند می زنه  

بی تو برای من فردا پر از غمه  

بی تو هوا پسه دنیا جهنمه 

دست من رو بگیر تو اوج اضطراب 

بازم من و ببر با بوسه ای به خواب 

با من قدم بزن تو این پیاده رو 

من عاشقت شدم از پیش من نرو  

هر جا بری می یام دلگرم و بیقرار  

بی من سفر نرو تنهام دیگه نذار

تو با منی هنوز عطر تو با منه

فردا داره به ما لبخند می زنه (لینک)

نظرات 15 + ارسال نظر
آوا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 ب.ظ

از صبح هی دارم سعی میکنم
واسه پست پایینیت کامنت
بذارم نشد..الان دیدم
پست عوض شده..
بازم نمی تونم..
دوباره میام...
یاحق...

مریم یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:01 ب.ظ http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

تو با منی هنوز عطر تو با منه
فردا داره به ما لبخند می زنه
ای جانم
مرسی هاله... چقدر این شعر توی این داغی تیرماه چسبید
خنک بود اصن

فرشته یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام هاله بانوی مهربان ...
آمده بودم برای پست نقاشی برایت بنویسم ....می دانم که می دانی هاله جان .برای کشیدن نقاشی ..لرزش دستانت را چاره هست ...این دل است که نباید بلرزد ...که نمی شود که نلرزد..آسمان همیشه آبی هست ...گاهی که سنگینی کوهها روی دوشمان می افتد ناخودآگاه سرمان هم پایین می آید ...باید بعضی وقتها و بعضی جاها این بار را زمین بگذاری ..و آسمان را و روح زندگی را ببینی ...آسمان روح دارد ..مگر نه اینکه که هر کس که می رود در آسمان جای می گیرد ..بس آسمان خانه ی همه ی روحهای عزیز و پاک است ...دل هم زخم اگر می خورد ..اگر می شکند ...باز هم تنهایم نمی گذارد ..بس بی انصافی است که ما بی خیال تپیدن هایش شویم ...می دانم که می دانی چه می گویم ....
و چه می دانیم ما ..شاید گاهی هم کوهها از این همه بار امانت و محکم بودن و ساکن بودن خسته می شوند ...بعضی وقتها باید شکست ..خرد شد ...

فرشته یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:43 ب.ظ

نقاش که باشی ...حتی اگر بارها و بارها کاغذهایت خط خطی و سیاه شوند ..دوباره و دوباره می کشی ...تا روزی نقشی زیبا شود ..و شما بی شک نقاش خواهی ماند ..

روز و روزگارت برقرار بانو ..

نینا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

عاشقتم هاله. در راه پرپر نمودن مایی ها

دل آرام یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

این فقط یک شعر ساده است و بس... وقتی اویی که باید باشد نیست... نیست... نیست...

محدثه یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com/

خیلی آهنگ قشنگیه...
نخصوصا وقتی کسی رو به یادت بیاره که...

م . ح . م . د دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ق.ظ

و باز هم پخش اهنگ وبلاگ و رفتن رو مُخ !

مامانگار دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ق.ظ

بی من سفر نرو تنهام دیگه نذار
تو با منی هنوز عطر تو با منه
فردا داره به ما لبخند می زنه

هاله جانم...زندگیت پر از لبخند..

هلیا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.mainlink2.blogsky.com

شعر قشنگی بود .
خیلی ...............
وچقدر زمزمش میچسبه
مخصوصا وقتی آدم دلش تنگ باشه.

آوا دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ب.ظ

دقیــــقا از دیروز تا حالا این
آهنگ رو ریپـــــیته و بی
وقفه دارم میگوشمش
دوسِـــــــش داشتم
مرســــــی عزیزم
یاحق...

انجمن فرهنگی وبلاگ گروهی کارخوب سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ق.ظ http://kare-khoob.blogfa.com/post/138

سلام دوستِ عزیز

وبلاگ گروهی کارخوب برای انجمن های مختلفش اقدام به عضوگیری کرده ، شما میتونید منت سرِ ما نهاده و با کیلیک روی آدرسی که ارائه شده از مفاد انجمنِ فرهنگی اجتماعی آگاهی یافته و عضوِ انجمنِ ما بشید

انجمن فرهنگی وبلاگ تکی آقا محمد خوب سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام دوستِ عزیز

وبلاگ تکی باغ بی برگی خوب برای انجمن های مختلفش اقدام به عضوگیری کرده ، ما میتوانیم منت بر سر شما نهاده و با کیلیک روی آدرسی که ارائه شده از مفاد انجمنِ فرهنگی اجتماعی آگاهی یافته و عضوِ انجمنِ ما بشید

سارا چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:49 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

سلام هاله
عاشق این آهنگم خیلی حس قشنگو غمگینی بهم میده

پروین شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ق.ظ



هاله جانم
میخواستم با اجازه ات به فرشتهء عزیزم بگم دلی که نلرزه که دیگه دل نمیشه. فقط باید سعی کنی آرامش کنی. نگذاری لرزان بماند.
دستهایت را قوی و دلت را محکم و لبت را پر خنده و آسمان زندگی ات را آبی آبی آبی میخواهم هاله بانوی مهربانی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد