دختر بهار

 

 

سلامی به اردیبهشت ...   

سلامی به لاله های عاشق ...  

سلامی به وسعت تمام سالهای زندگی ...   

... اردیبهشت یعنی زمان دلبری دختر بهار ...

 

......... 

هدر هدیه میلاد به مناسبت اردیبهشت ماه است ...

نظرات 19 + ارسال نظر
سمیرا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام هاله جان.
هدر جدید مبارک . چه هدیه قشنگی از یه دوست دریافت کردی مبارکت باشه .تابش خورشید همیشه بر صحنه زندگیت
جاری و ساری باشه عزیزم.

سلام سمیرا جووون
ممنونم ...
تشکر بابت دعای خوبتون ...

میلاد یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

بابـــــــــــــــــــــــــــــا دختر بهار

بابـــــــــــــــــــــــا اردیبهشتی

بابـــــــــــــا بهاری

پز دادی دیگه، باشه !!

راستی این هدررو کی برات درست کرده؟ چقدر کارش نوزده (یه سوتی داده الان متوجه شد - در اثر وقت سوتی درست می شود)

مررررسی میلاد
............................

بابک اسحاقی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ب.ظ

هدرت خیلی قشنگه
شروع ماه تولدت مبارک
متولدین ماه اردیبهشت همشون عالین
نمیدونم تو چرا اینطوری شدی ؟

ممنونم ...
بازم ممنون ...

خدا جون آمین هام رو که فراموش نکردی ؟؟؟؟ ۱۰ برابر یادت باشه ها

فرزانه یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

هدر نو مبارک. میگم که میلاد برای شروع خردادماه هم هدر درست میکنی آیا؟
هاله جان عزیزم یه کمی دندون رو جیگر میذاشتی. من فکر می کردم فقط برادرم از اول ماه تولدش شروع میکنه به همه یادآوری کردن که مبادا کسی یادش بره. خوب عزیزم برات کادو می خریم. تو دیگه بزرگ شدی عزیزم. نباید که دنبال جشن تولد و کاغذ رنگی و اینا باشی (آیکون فرااااااااااااااااار) کمـــــــــــــــــــک

یادش بخیر فرزانه ...
سالها پیش که خیلی سرحال و خندون بودم ... این یادآوری یکی از تفریحاتم بود ... اما حالا دیگه نه ...
غرض فقط خیر مقدم به اردیبهشت بود و لاغیر ...

الهه یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:22 ب.ظ http://khooneyedel.blogsky.com

ای جون دلممممم دختر بهاری دل حریر من...اومدنت به این دنیا از همین الان مبارک
هدرت هم بیییسیار عالی شده....دست داداش بزرگهٔ من و داداش کوچیکهٔ خودت درد نکنهههه

مررررررررررسی مولول قشنگم ....
..
مولول به نظرت همچنان رو پودر شدنش فکر کنیم ؟؟؟

من یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ب.ظ http://ghezavathayam.blogfa.com

شروع اردیبهشت مبارک

تشکر

م . ح . م . د یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:17 ب.ظ

خانوم صادقی سفارش ما رو به میلاد بکن واسمون هدر درست کنه ! همچنان برفی و زمستونی مونده !

آقای کمیلی شما که خودت دست اندرکاری !!!!!

دل آرام یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:46 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

بعد از اون همه سیاهی چه حال خوبی داره این هدر
چه انرژی ای داره
ماسه هاش چه هرم گرمایی داره
خورشیدش چه تابشی داره
مبارکت باشه دختر بهار
مبارکمون باشه اومدنت به این دنیا


*کاش آهنگ "دختر چل گیس بهار" رو هم اضافه کنی به این حال و هوای محشر...

بی دلیل نیست دلی جان ...
آهنگ هم به روی چشم ...

فاطمه شمیم یار یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ

سلامم عزیز جان
خوبی جان خواهر؟..
هدرت گرم و دلنشینه مثل چهره ی نازنینت بی تعارف میگم
گرمای دلچسبی داره...
تنت سلامت دختر بهار

سلام عزیز خواهر
ممنونم خوبم ... شما خوبی؟؟؟
همیشه به من لطف داشتی و داری فاطمه جان
منم برات سلامتی و شادی آرزو می کنم

فرزانه یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

اَه اَه اَه اینقدر از این خانم معلم هایی که میان کامنت کلاس بالا میگذارن و میزنن تو کاسه کوزه منو و بابک لجـــــــــــــم می گیره بعد از نویسنده وبلاگ بیشتر لجـــــــــــم میگیره که برای هم چایی شیرین درست میکنن.
بـــــــــــــــابــــــــــــک کجایی؟ بیا یه چیزی بگو.
میلاد کمــــــــــــــــک هاله میخواد منو هم پودر کنه

ای جانننننم
منظورت فاطمه عزیز من ؟؟؟؟؟
تو رو پودر نمی کنم فرزانه ... دیروز که گفتم بهت !!!!

تیراژه دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

سلام دختر اردیبهشت..دختر چل گیس بهار..
یادش به خیر..دل آرام هم اشاره کرده..پارسال بود که این آهنگ روی وبلاگت بود

و هدر آفتابی ات مبارک باشد..چقدر زیبا و ساده و گرم است این هدر..مرسی از میلاد برادر و رفیق خوب ما

و مرسی از خودت برای این پست بهاری...اگر نمینوشتی اش اولین روز اردیبهشت دوستانت چیزی کم داشت.

سلام یکی یه دونه اردیبهشتی بدون سوم شخص غایب
یاد خیلی چیزه بخیر تیراژه ... یاد خیلی چیزها ...

نینا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ق.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

کی هدر و اینقده قشنگش کرده
مست و ملنگش کرده
کاش اهنگشم عوض میکردش
مست و ملنگش میکردش
اردیبهشت ماه عشق هست.
پس یه شیرینی افتادیم هاااالللللهههههه
هاله پارک چی شد؟؟؟؟؟؟

الان با آهنگ بخونمش نینا جونی؟؟؟
ای وای من پارک .............
پیز شدم رفت نینا ... هیچی یادم نمی مونه

رها دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

سلام به تو ای دختر بهار
ای بانوی اردیبهشت
دست میلاد عزیز هم درد نکنه
مبارکه عزیز دلم

سلام خواهر وسطی
مرررررررررررررسی

دل آرام جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

دیدی چی شد؟ اصلا یادم رفت از میلاد تشکر کنم. میلاد مرسی که اینجا انقدر خوشگل شده.

ای جانممممم

اردی بهشتی جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ب.ظ

هدرت خیلی پر انرژیه هاله ی اردی بهشتی
اتفاقا چند روز پیش بود میخواستم بهت بگم میشه اون هدر سیاه رو برداری هاله ؟
بعد گفتم شاید دوستان نزدیکت هم این تقاضا رو که من کردم نکرده باشن ازت !
امروز چقد خوشحال شدم دیدم خودت اینکارو کردی !
زندگی موج میزنه توی این هدر !

ممنونم اردی بهشتی جان
اتفاقا بچه ها همه بهم گفته بودن اما من یه ذره ... فکر کردم حالا زمان مناسب تری بود
یک دنیا تشکر ...
در ضمن من نتونستم آدرسی رو که برام گذاشته بودی رو باز کنم ... برات ایمیل هم نوشتم امیدوارم به دستت رسیده باشه

اردی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ

عزیزم با مرورگر اکسپلرر بازش کن

به جان خودم من با همون بازش کردم ولی نشد
....
اردی جان بازش کردم و انجامش دادم

پونه یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ق.ظ http://rozhineman.glxblog.com/

سکوت چه زیباست وقتی تمام حرفها از توصیف مهربانیهای تو عاجزند....

من دلم می خواد تو الان اینجا کنارم بودی و اونوقت من محکم بغلت می کردم ...

پونه یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 ق.ظ http://rozhineman.glxblog.com/

هاله خیلی دوستت دارم ولی بی وفایی مو بذار به حساب مشغله

عززززیم
تو همیشه خواهر بزرگه ای پونه جونم
این حرفها چیه

اردی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ق.ظ

فدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد