چه فرقی می کنه ...

چه فرقی می کنه بگم سه ماه و ده روز یا صد روز ... 

مهم اینه که من هنوز نا آرومم ... مهم اینه که من حتی یه بچه ۵ ساله رو هم که می بینم حسودی می کنم ... 

دیگه چه فرقی می کنه روزها آفتابی هستن یا ابری ... مهم اینه که من دلتنگم ... 

دیگه چه فرقی می کنه که من کجام و چی کار می کنم وقتی نیستی که نگرانم باشی ... 

وقتی یه همدانشگاهی بعد از کلی آب و تاب دادن به این که با مادرش اومده و همه کارهاش رو سر و سامون داده از لابه لای حرفهام می فهمه که دیگه نیستی کلی عذرخواهی می کنه می گم دیگه چه فرقی می کنه ... مهم همینه که نیستی ...

نظرات 7 + ارسال نظر
yasna جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ق.ظ http://delkok.blogfa.com

سلام عزیزم
قربونت برم سخته عزیز وقتی هی این گوشه اون گوشه زندگی سرک میکشی و جای خالییش ر می بینی اذیت میشی ..می دونم اما بعضی چیزا دست من و تو نیست فقط باید پذیرفت
مواظب خودت باش
راستی واسه ثبت نام رفتی؟

آوا جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ق.ظ

اما خورشید هست حتی اگر باور
نکنی بودنش رو..................
نگاه عزیز ِ سفر رفتت هست
حتی اگه وجودش حس نشه
کنار تو.........................
یاد و خاطرات ِ عزیـــــــــزش
هست حتی اگه چیزی
نباشه که بخواد اون صدا،
اون تصاویر ِ بودناش رو
دوباره زنده کنه واسه ء
تو........................
هاله که هست حتی
اگه.....................
یاحق...

جعفری نژاد جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ق.ظ

همه ی این دلتنگی ها ، همه ی این حسرت ها ، همه ی این بدقلقی ها ... همه ی این ها بودنش طبیعیه ، یعنی اگه نبود باید به خودت شک می کردی ، باید به حست شک می کردی . کی می تونه بیاد خودش رو جای تو بذاره و بگه " نه ، دیگه بسه ، دیگه وقتشه همه چیز رو فراموش کنی "

نه خانم جان ، حق با شماست اما می دونی چیه " قشنگ بودن زندگی زیاد هم چرت نیست " ، بالاخره از یه جایی از یه روزی ، دوباره شروع می شه خندیدن های هاله به زندگی ... مگه نه ؟!

کیانا جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ

مهم اینکه تو هستی

زندگی ینی بودن و نبودن ادما و کنار اومدن با نبودنشون،شعار نیست واقعیته
منم شاید همین روزا تجربه ش کنم اما واقعیتیه که باید باهاش کنار اومد و تو داری به خودت ظلم میکنی


یه سری اسم و شماره برات ایمیل میکنم ،بخدا اگه کاریو ک گفتم انجام ندی ... مجبوری که انجامش بدی هاله
مجبوری

مریم نگار شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ

قربون دلت عزیز...
نزار دلتنگی تورو اسیر خودش کنه...
هاله جانم..دلتنگی هم راه درمون داره...
باید خودت بخوای و پیداش کنی..


مریم نگار شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ق.ظ

حالا این کاری رو که همشهری کیانای عزیز گفته انجامش بده هاله بانوی عزیز....
مشهدیا بد نمیگن...تو هم که هواخواه مشهدی کم نداری ..
مرسی..

راستی..حالا این کار چی بود؟؟(آیکون یه مشهدی فضول!!)

سارا شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

مهم همونیه که کیانا گفت هاله
مهم بودنه توئه ما آدما برخلاف چیزی که ظاهرمون نشون میده دلی داریم که تاب خیلی چیزارو داره فقط باید باورش کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد