ایمیل بازی

 

 

کل فیزیک در یک جمله 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
فرزانه سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

میدونی هاله چرا این حضرات هنوز می تونن اراجیف بگن؟ چون هنووووووووووووز یه عده اون پایین نشستن و به این حرفها هم گوش میکنن هم اعتقاد دارن. تا وقتی اون پایینی ها هستن این آقایون از اون پله ها پایین نمیان.

فرزانه سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ

در ضمن جایزه اول شدنم رو هم یادت نره

دل آرام سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

آیت الله خرازی حالا تشریف ببرند کمی استراحت کنند ، خودمان برایشان وقت دکتر میگیریم و صدایشان میکنیم .

فاطمه شمیم یار سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ

سلامم هاله جانم
می خواستم یه چیزی بگم چشمم به کامنت فرزانه و دل آرام افتاد ..لایک به اشد وضع به کامنت هر دو تاشون..
به نظر من اونایی که میشینن پای صحبت اینا بیشتر قابل ترحمن...
میگم خدا رو شکر انیشتن عمر نوح نداشت و گرنه با اینا دق مرگ میشد بینوا

صالی چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ق.ظ http://afsonkhanomi.blogfa.com

آفرین به این استعداد و خلاقیت
با این جملات گرانبها چشم نخورن الهی!!

صالی چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ http://afsonkhanomi.blogfa.com

بابت کامنتی که پست قبل به اسم من گذاشتن شرمنده
مردم بی کارن دیگه

جزیره چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ

من سکوت کنم لطفن

مریم نگار(مامانگار) چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ

یعنی الان استیون هاوکینگ (بزرگترین فیزیکدان فعلی جهان) باید بیاد خدمت ایشون شاگردی !!!
احتمالا زمین...این افاضات رو که میشنوه..غضبش میگیره !!..

سلام هاله جانم...
خوب شکارمیکنی این مطالب ناب علمی رو ها !!!

روشنک چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام گلم
قبول شدنت مبارک
خدا میدونست که تو باید یه جایی سرت گرم بشه و یه دلخوشی بهت بده تا فرصت فکر کردنت و غم خوردنت کم بشه بین اینهمه دغدغه.....پس خدایا از اینکه هوای هاله مونو داری ممنون.....بهت تبریک میگم و از دور هزار بار میبوسمت
در مورد این پستت هم لایک گنده به کامنت اول فرزانه

میلاد چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ

بلـــــــــــــــــــــــــــــــــی (به نقل از تیراژه)

دوستان نازنین افاضات این جناب را به خوبی مورد نقد و بررسی قرار دادن و حرفی نمی مونه جز یه چندتا فحش

دیروزم یه لینک خبری من خوندم کلی به جوش و خروش در اومدم

لینکش برای اخرین پست حمید گذاشتم

جزیره بیچاره از حرص داشت اتیش میگرفت از حرف های طرف البته باید عرض کنم خودم می خواستم شخصا برم طرفو خفه کنم

سارا چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

لایک به کامنت فرزانه
حرفی برای گفتن نذاشته دیگه

جعفری نژاد چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ب.ظ

یا جنسش خوب بوده یا ناپرهیزی کردن یه استکان بیشتر میل کردن ... من واقعن عذر می خوام اما باور کنید توجیه بهتر و معقول تری به ذهنم نرسید

یعنی اون هرررررررررررررررررررررررررررررررر معروف فقط به درد این کامنت شما می خوره جناب جعفری نژاد
جنسش بی نظیر بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد