دریا

 

 

دلم هوای دریا کرده ... 

نظرات 24 + ارسال نظر
وانیا شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ

منم عجیب دلم دریا میخاد و جنگل

عزیزمممم

محدثه شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com/

دریا آرامش بخشه
صداش وقتی چشماتو میبندی و بهش گوش میدی آرامش بخشه
چرا نمیری کنار دریا؟

عاشق اینم که بشینم لب دریا و ساعت ها بهش نگاه کنم

مریم نگار (مامانگار شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ

..دل بزن به دریا...هاله جان..
..بغض ها.. توی آبی بیکرانش میشکنن.. ذوب میشن...گم میشن...
..برو تن به شستشوی خستگیها و دلتنگیها بده عزیز....

منم..دلم دریا میخواد !!

کدوم دل رو مامانگار ......

بابک شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ب.ظ

استغفرالله
خانوم اینجا مرد رد میشه
اقلا برو پلاژ که خانوما جدان

استغفرالله ...
آقای اسحاقی برید دم در خونه خودتون شیطنت کنید

نینا شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

منم دلم دریا میخواد. هاله بیا با هم بریم .
دلمونو بزنیم به دریا

بر سر آنم که گر ز دست برآید
دست به کاری زنم که غصه سر آید ...
نینا این روزها هر وقت رفتم سراغ حافظ رسیدم به این غزل

مریم نگار (مامانگار شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

خدا خیرت بده نیناجان...
دستشو بگیر با هم برین دریا..
جای منم خالی کنین بشدددت..

الهی من فدای شما بشم
اینقدر دلم براتون تنگ شده

کیانا شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ب.ظ http://fasita.blogsky.com/

منم

تو چی؟

فرزانه شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ب.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

به جان خودم هاله تو پست یکی مونده به آخرم منم گفته بودم دریا میخوام البته با یه کمی مخلفات ولی حالا بی خیال همون دریا هم خوبه. منو با خودت ببببر.
به بابک: آقا شما به دریای ما چی کار داری آخه. برو بذار مهربان بیاد

فرزانه فکر کنم ما باید یه نشستی با مهربان داشته باشیم

دل آرام شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

کاری نداره که ...
دوستانی که دلشون هوای دریا کرده دستها بالا
خب همه با هم یک تور سیاحتی به مقصد دریا میگذاریم و میرویم خوشحال میشویم و برمیگردیم .

یعنی من الان باید بگم دستم بالا است
.
.
والله با اون برنامه ای که تو گفتی من که کلی هوس دریا کردم

تیراژه شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

"دریا ...سرنوشتم را به یاد آور
دریا... سرنوشتم را مکن باور"

دریا و موجهایش پناه خوبیست برای گفتن هر آنچه نمیشود گفت..
و صدای موج و ساحل...همان است که باید بشنوی..بعد از درد دلت..
دل من هم دریا میخواهد...مثل کویر تشنه است

دریا به درد این می خوره که بری کنارش بعد با صدای بلند داد بزنی ... درسته که صدات لا به لای موج ها گم می شه اما ...





تیراژه من با تو جهنم هم نمی یام مطمئن

تیراژه شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

دل آرام جان
تا هوا به پاییز نرسیده لطفا هر چه زودتر مقدماتش را فراهم کن
والا با این سرکار رفتن هاتون!

آخه عزیزم همه که مثل تو یکی یه دونه بدون سوم شخص غایب نیستن که ...

مریم نگار (مامانگار یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ

مررررسی دلارام جانم..
بیا و همین تور دریا رو برا خانمهای بلاگی راه بنداز...
خیرش رو می بینی...
هاله جان...اشکالی نداره که محل تجمع و هماهنگی از همینجا باشه...؟؟
ضمنا دوستانی که در شمال ویلا دارن هم چنانچه اعلام همکاری بفرمایند خوشحال می شویم..

اصلا یه تور راه می اندازیم برای مشهد
چطوره؟

میلاد یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ

ببخشید تورتون مردهاروهم میبره؟

این یعنی چی ؟
یعنی تو هم می خوای بیای؟
عمرا تو رو نمی بریم میلاد
این تور برای بچه های وبلاگیه تو هم که وبلاگ نداری

دل آرام یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

جوووووونم استقبااااال

میلاد جان مرد و زن نداره که .

دل آرام ....

جزیره دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ق.ظ

یا الله
مردونه زنونه ثبت نام کنین بینیم

البته بگما دارین میرین شمال رو من حسابنکنی که نمیتونم بیاما. دل ارام اینقدر اصرا نکن

به به جزیره جان تو نباشی که نمی شه

مریم دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام هاله جانم
خوبی؟
چ خبرا؟
خو منم دلم دریا میخواد آخه!
منم با خودتون می بیرین جزیره؟

ولی پاییز دریا هم قشنگه تیراژه جان

میلاد جان میخوای با ده بیستا زن بیای شمال؟

سلام مریم جان
تشکر
خوب شما هم بازی خوبه؟؟؟
در ضمن این میلاد رو جدی نگیر

کورش تمدن دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام
ای بابا دریا رو هم میخوان برن خراب کنن
هروقت خواستی بری بگو تا خدای نکرده من نیام شمال
میگم
میگم یه خواننده خوش صدا هم با خودت ببری خیلی خوبه ها.کنار دریا براتون میخونه لذت میبرین
من میگم با خودت ببرش اونم گناه داره.میدونی کی رو میگم که مگه نه؟

سلام
خودم کردم که لعنت بر خودم باد رو همین جا باید گفت
.
.
یعنی جناب تمدن من اگه یه روز به آخر عمرم هم مونده باشه باید یه نقشه درست و حسابی برای شما بکشم

مریم نگار (مامانگار دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ

کورش خان...همون ویلاتون رو چندروزی بما قرض میدید؟؟..ممنون....

نمی خواد مامانگار
چرا منت جناب تمدن رو بکشم
می ریم ویلای خودمون

سایلنت دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ

دریا....
عشق دوران نوجوونیم

آخی ...

مریم نگار(مامانگار) دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

قرربونت برم هاله جان...
خوب شد اومدی و این جماعت رو جمع و جور کردی...وگرنه معلوم نبود این تور سر از کجاها در بیاره..!!
...ضمنا تور مشهد هم عالیه.....منم ثبت نام میکنم..

مریم نگار(مامانگار) دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ

وااااااااااااااااای هاله جان...این آهنگ داریوش...و اونهمه حس و حالی که عین ذرات هوا تنفس شون میکنم...مرسی از این انتخاب خوبت...مرسی...

سارا سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

با اینکه تازه دریا بودم ولی بازم دریا میخوام کنار آتیش روشن و موج های مهیبش که ترسناکه

فاطمه شمیم یار سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ب.ظ

سلاممم هاله جان
چرا من فک می کنم اینجا کامنت گذاشتم جان خواهر
ولی به جون خودم گذاشتم..از شنای نرم ساحل گفتم...نکنه جای دیگه اشتباهی گذاشته باشم..
حالا اینا رو ولش خوبی هاله جانم؟

میلاد چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ق.ظ

می بینی دنیارو خدا جون، همش تبعیض همش تبعیض

آخه تا کی تبعیض ؟!!

حالا که اینجور شد من میرم کنار دریا خودکششی در راستای اعتلای حقوق بی وبلاگ ها

مریم جان اینجا همه خاکین، ما می خواستیم تور راه بندازیم بزنیم دشت و چمن، اما انگار قرار تبعیض نژادی برقرار باشه÷

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد