دعا

دردونه و ته تغاری خونه این روزها عجیب دلتنگ و خسته است ... با بهانه و بی بهانه اشکهاش جاری می شه ... هر کاری می کنه کلی با خودش کلنجار می ره ... هر حرفی می زنه از ترس اشتباه بودن عذاب وجدان می گیره ... این روزها کلی با اتفاقات گذشته که حالا واسش حکم خاطره پیدا کرده درگیره ...

ببخشید اگه این روزها نیستم ... بذارید به پای بی حوصلگی ... آخه این روزها زندگی بدجوری چهره زشتش رو داره نشونم می ده ...

امشب شب اول ماه رمضان ... برام دعا کنید شاید رها بشم از این سردر گمی ... 

نظرات 19 + ارسال نظر
جزیره جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

دعا میکنم هاله...دعا میکنم ته تغاری...
دعا میکنم برای دلت...برای خودت....برای خونواده ت....برای سلامتیتون....برای رها شدنتون از سردرگمی...
فقط خداکنه خدا به خاطر تو دعامو بشنوه...میشنوه....خدا بنده هاشو دوس داره پس میشنوه
دلت اروم رفیقم

میلاد جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

این بالا رو به یاد روزهایی که تو جوگیریات تو سر و کله هم می زدیم و از بس شلوغ بود، برای اینکه به دوستان دقیقا بفهمونیم که این کامنت مخاطبش کیه به اسم خودت نوشتم

اره هاله با خود خودت کار دارم

میگن این ماه، ماه مهمونی خداست

میگن خدا تو این ماه به بنده هاش خیلی خیلی نزدیک تر

خیلی هواشونو داره

فقط از خدا می خواهم تو این ماه عزیز بیشتر از همیشه هواتو داشته باشه خواهری

بیشتر از بیشتررررررررررررررررررررررررررررررر

اگه خدا صدای این بنده گنه کارشو بشنوه، مطمئن باش حتما حتما برات دعا می کنم هاله
امیدوارم خدا حرفامو بشنوه

به حق خانوم فاطمه زهرا که مادر هممونه دل نا ارومتو اروم کنه

دل آرام جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

دعا میکنم چون دلم روشنه ...

هاله عزیزم برایت فقط و فقط آرامش آرزو دارم و امیدوارم خدا هر روز بیشتر از دیروز همراهیت کنه .

فرزانه جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

جز دعا کردن چه کار دیگه ای ازم برمیاد هاله جان؟
امیدوارم که دلت آروم بشه و چشمه اشکهات یه کمی کمتر بجوشه.

تیراژه جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

دردونه ی اقای صادقی
دردونه ی بلاگستان
فقط میگم مرسی
مرسی که اومدی و نوشتی
همین

فیلسوف جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ب.ظ http://05.blogfa.com

قبول کن مادرت تنها و تنها از حالِ خوب شما خوشحال میشه تو این شبها!

مریم نگار شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ

نازنینم ...همیشه تو چشمات و حرکاتت آرامش و مهربانی موج میزد.....و حالا که امواج متلاطم جدایی....آرام و قرار ازت گرفته...از خدا میخوام که اون آرامش همیشگیت رو برگردونه هاله جان...
...حتما خدا صدات و صدامونو میشنوه..حتما..

آذرنوش شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

مرسی که مینوسی هاله جانم...دلت آروم...

عارفه شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ق.ظ

دعا میکنم زود زود رو به راه شی

سایلنت شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ق.ظ http://no-aros.blogfa.com/

همین که هستی بهترینی..

سارا شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

قربونت برم عزیزم
دعا میکنم تا دل مهربونت آروم بگیره

سمیرا شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

عزیزم
آنقدراونیکه تو رو آفریده مهربون و با محبته که تو رو هیچوقت تنها نمیذاره
روزای سختی را داری میگذرونی
ولی مطمن باش اول از همه خودش نگرانته و مراقب
دوم ، روح مامان گلت دعاگوته
سوم اگر ما قابل باشیم
همه به یادتیم

بابا محمود شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام دختر خوبم
خوددار باش دخترکم
همدردی کمترین قدم در راه آروم کردن دل داغ دیدته
عاجزم هاله جان
از کلام عاجزم
اومدم بگم هر سحر به یاد دل دردمندت هستم
تردید ندارم به زودی آروم میگیری
از امتحان الهی غافل نشو
تو صبور باش
تسلای دل پدرت باش

سلام بابا محمود
خوب هستید؟
خوددار بودن خیلی سخته بابا محمود ... به خدا سخته ...
وقتی چشمات می سوزه ... وقتی اون ته ته های دلت آتیش می گیره ... وقتی نفس تو سینه ات گره می خوره ...
خودار بودن خیلی سخته ...
می دونم من نه اولین نفرم و نه آخرین نفر
اما ....

فاطمه شمیم یار شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ

سلاممم هاله جان
..هیچ کلمه و حرفی ندارم که توانایی همدردی و آرامشت رو داشته باشه..فقط صمیمانه و از ته دل آرزو می کنم خودش به تو و خانواده ات کمک کنه تا آروم شین ..تا رها شی عزیز..

رها یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

حق داری عزیز دلم
خدایم آروم کن دل این نازنینم رو ...

میلاد دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام خواهری

تیراژه سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

هاله بانو جانم
بیا از همین روزها چند خطی بنویس رفیق
هر چه که دل تنگ و داغت میخواهد..
اما چند خط بنویس
برای ما

مریم نگار(مامانگار) چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام هاله جانم...
امیدوارم حالت خوب باشه عزیز...
..برات دلی آروم و معطر به عطر توکل و صبر آرزو میکنم نازنینم...

میلاد چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

چه خبر هاله؟

اظهارنامه مالیاتی شرکت دیروز فرستادی؟ اخه اخرین روزش بود

یادته پارسال چقدر غر میزدی که باید اظهارنامه بفرستی

یادش بخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد