۰۱/۱۹/...

هدفون رو می ذارم تو گوشم ...

جز تو کی می تونه عزیز من باشه

کی می تونه تو قلب من جا شه ...

دو سال پیش بود ... نمی دونم زود گذشت یا دیر ... این آهنگ رو همون موقع شنیدم ...

واسه ما دو تا کی بهتر از ما

از همین امروز تا آخر دنیا ...

ناخود آگاه همه چیز تداعی می شه ... حرفهای تو و لجبازی و شیطنت های من ... قواعد و قانون ها و اعتقادات دست و پا گیر تو و بی اعتنایی های من ... اون آرامش لعنتی ... اون خندیدن ها و اون لحظه ها ...

تو نباشی بیقرارم  بد می بینم بد می یارم

بی تو من حس ندارم سر بزیرم

گوشه گیرم کاش بمیرم ...

یه پوزخند چاشنی تمام این لحظه ها می شه ... دکمه های کیبورد زیر نگاه تار به رقص می یان ... وقتی نگاهم با نگاهت تلاقی کرد به هیچی فکر نکردم ... چه راحت روم رو برگردونم ...

امروز دو سال از اون روز می گذره ... روزی که گفتی برو ... من رفتم اما باز هم به هم  

برخوردیم ...  این بار من خواستم که بری ... تو رفتی اما باز هم به هم برخوردیم ... حالا تبدیل شدیم به دو نفری که از هم متنفریم اما گاهی مجبوریم وجود همدیگر رو تحمل کنیم ... ما باز هم به هم برخورد می کنیم شک ندارم و من هر بار مطمئن تر از قبل ...

نظرات 5 + ارسال نظر
آذرنوش شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

این برخوردا بد چیزی ان هاله ...مثل یه دکمه ای که مدام خاطرات رو ریپیت میکنه..
آدرستو تازه پیدا کردم پس با تاخیر سال نوت مبارک

محدثه یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ق.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com


از تموم این برخوردا تو مواقع تنفر،متنفرم!

نینا یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ

هاله جان این برخوردها باعث پس لزره بعدشم لرزه شدید نشه

رها یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

...انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده باشه...
سخته ...

مریم نگار دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ق.ظ

دلت که قرص و محکم باشه عزیز...دیگه باکی نیست...
...چه تلفیق قشنگی تو نوشتت هست....
...خوب و خوش باشی هاله جانم...
....امید که مامان به سلامتی کامل برگردند..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد