عدو شود سبب خیر ....

 

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد ... 

یک هفته پیش به دلایل مشکلات زیاد تو شرکت فهمیدم که کلا همه چیز تحت کنترل بوده ... حس خیلی بدی بود انگار یه نفر اومده بود و تمام وسایل خصوصی ام رو زیر رو کرده بود ... اونقدر از این کار بدم اومد که همون شب تو اولین فرصت رمز مدیریت وبلاگ رو عوض کردم اما آروم نشدم٬ یه لحظه به ذهنم رسید که آدرسم رو عوض کنم ... و اینجوری خیالم راحت تر شد ... 

الان آرومم و کاش زودتر این کار رو می کردم ...  

چه حس خوبی داره وقتی بعد از مدتها برای رفع حس کنجکاویت بیای به آدرس قدیمم بعد ببینی نوشته وبلاگ مورد نظر در سیستم بلاگ اسکای موجود نمی باشد ... این تنها راهی هم که می تونست عاملی باشه برای اطلاع رو از بین بردم و چقدر خوشحالم از این که تونستم از خیلی چیزها بگذرم٬ درسته هشت سال زمان این وسط حروم شد اما عیبی نداره برای من مهم فردا و فردا هاست ....  

ازاین به بعد با آرامش خیال اینجا می نویسم ...

نظرات 10 + ارسال نظر
آناهیتا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام هاله جان
خوشحالم آرومی
همه ی ما اینجا جمع شدیم برای بدست اوردن آرامش بیشتر...اگه قرار باشه اینجا رو اعصابمون باشه همون بهتر که نابود بشه یا نه عاقلانه تر آدرسش عوض بشه...

وااااااااااااای هاله چه کیفی داره ب در بسته بخوره
اصلا به در بسته خوردن یه سری آدما شادی افرینه

آناهیتا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ق.ظ

می بینم که اول شدم
خب جایزه که نمیدی پس خودمو سبک نمی کنم!!!

آناهیتا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ

میدونی هاله درسته من الان دلم برای آریایی ها یه نقطه شده ولی خب اعصاب آدمی زاد مهمتره.تو به یک شکل منم به یه شکل دیگه جا و مکانمون عوض شد...وقتی میگی آروم و راضی هستی درکت می کنم چون خودم تو همین حال سیر می کنم...

آناهیتا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ق.ظ

واااااااااااااای هاله یاد حرکت مسخره ی مقامات شرکتتون می افتم آب روغن قاطی می کنم!
چرا این پشت میز نشینا یاد نمی گیرن به حریم شخصی بقیه احترام بذارن؟
اه

آناهیتا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ق.ظ

خب از اونجایی که به عدد 5 علاقه دارم به میمنت خانواده ی 5 نفریمون ( البته بی داماد و نوه و اینا! همین جور دس نخورده! ) این کامنت هم به نام خودم ثبت می کنم و لا لا
نشونی نو مبارک
انشالا بی سرِِ خر بچرخه...

بهنام پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ق.ظ http://harfehesabi.blogsky.com/

منم ششم خواستم بشم فقط!
االن خوابم میاد!
فقط آدرس جدید مبارکه!
ولی اگه یه بار دیگه آدرست رو عوض کنی من دیگه لینکت رو درست نمیکنماااا (آیکون چیزی که عوض داره گله نداره!)

آناهیتا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ

وااااااااااااای هاله ببین بهنام چی میگه!
چه پسر زبون درازی داریا!
تربیتش مشکل داره!

نیما جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ

نگران شدم بانو... خوبه که هنوز میشه باشید.

مرسی نیما ... شرمنده
ببخشید اصلا فرصت نشد این تغییر آدرس رو خبر بدم ...
در شمن تو اولین فرصت برای ادامه مشاعره بر می گردم
فکر نکنی کم آوردم ها ...

باشماق جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

عین قضیه شما را منهم داشتم ولی روی وبلاگم اومد
استفاده اختصاصی از امکانات شرکت در زمانی که بابت اون پول می گیرید تا کار انجام دهید اکیدا ممنوع است

فرزانه جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

خوب آدرس و خونه جدید مبارک. میخواستم بهت زنگ بزنم که اومدی و توضیح دادی. ایشاالله چرخت برات بچرخه. اما هاله جونم این طبیعیه که تو هر شرکتی همه چی رو کنترل کنن. شایدم از بس از ما مراقبت میکنن من برام عادی شده. ما حتی نمی تونیم یه برنامه رو کامپیوترامون نصب کنیم حتما باید پیمانکارای کامپیوتر بیان و ... انواع و اقسام دوربین مخفی و غیرمخفی و حراست فیزیکی و پرسنلی و شیمیایی و ..... ماجراهای جالب هم زیاده از این کنترل ها بعدا سر فرصت برات میگم. فعلا برو به استقبال سال نو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد