....

شب من پنجره ای بی فردا  

                                 روز من قصه تنهایی ها 

                                                       مانده بر خاک و اسیر ساحل 

ماهی ام ماهی دور از دریا 

                                هیچ کس با دل آواره من  

                                                      لحظه ای همدم و همراه نبود 

هیچ شهری به من سرگردان  

                               در دروازه خود را نگشود ... 

                                                     کولی ام خسـته و سرگردانم  

ابــــر دلتــنگ پــر از بارانـــم

                             پای من خسته از این رفتن بود 

                                                    قــصه ام قـــصه دل کنــدن بود 

دل به هر کس که سپردم دیدم  

                           راهش افسوس جدا از من بود 

                                                    صخـــــره ویران نشود از باران  

گریـه هم عقده ما را نگشــود  

                           آخر قصه من مثل همه  

                                                   گمشدن در نفــــس باد نبــود 

روح آواره من بعـــــد از من  

                           کولی در به در صحرا است  

                                                  می رود بی خبر از آخـــــر راه 

هم چنان مثل همیشه تنها  

                           کولی ام خسته و سرگردانم  

                                                  ابر دلتنگ پر از بــــــــارانم ...

نظرات 6 + ارسال نظر
نسرین چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ق.ظ

نه
اینهمه غمگین
نباش

سلام نسرین جان
خوبی؟
غمگین نیستم خوبم

مریم نگار چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ

صخـــــره ویران نشود از باران ......
صخـــــره ویران نشود از باران ......

روح آواره من بعـــــد از من
کولی در به در صحرا است
می رود بی خبر از آخـــــر راه

خیلی شعر قشنگی بود هاله جان..
..پر از دلتنگی و کوچ !!...

پونه مامان روژین پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ق.ظ

سلام هاله جونم من بیام اون دستتو بگیرم ونگات کنم تا خوابت ببره چون خودمم به همچین چیزی محتاجم

بهنام پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ http://harfehesabi.blogsky.com/

سلااااام
نمیخوای بگی شعر به این قشنگی رو خودت گفتی که هاااا؟!

ی جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ http://rezasafarimusic.blogfa.com

salam doste khobam..khoshal misham biyay vebam vaahangamo danlowd koni va nazareto begii www.rezasafarimusic.blogfa.com

فرهاد فراهانی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ق.ظ http://sayehayesepid.blogfa.com/

قشنگ بود هاله جان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد