صرفا جهت اطلاع ...

روزهای کاری وحشتناکیه ... هر روز بدتر از دیروز ... اضافه شدن ساعت کاری یه طرف حجم کار و اوضاع روانی شرکت هم یه طرف ... هر روز که چشمام رو باز می کنم عزا می گیرم اما یه کمی بعد یادم می افته که من بین بد و بدتر (بد سر کار اومدنم بود و بدتر بیکاری و تو خونه موندن) بد رو انتخاب کردم ...

خودم هم که معلوم نیست دقیقا چمه ... 

من رسما از همین جا اعلام می کنم که دیروز هیچ گونه کادویی دریافت نکردم و هیچ کادویی هم ندادم ... مستقیم هم از شرکت تشریف بردم خونه ... دروغ نگم چند تا اس ام اس داشتم و لاغیر ... ( دیروز به هر بلاگی سر زدم یه جورایی داشتن از ولنتاین حرف می زدن گفتم منم بگم یه موقع عقب نمونم ) 

چیزی نمی تونم بگم قراره از من بگذری 

چیزی نگو می فهممت باید از این خونه بری  

چند سال از امشب بگذره تا من فراموشت کنم  

تا با یه دریا تو خودم خاموش خاموشت کنم  

تنهایی امو بعد از این با قلب کی قسمت کنم 

واسه فراموش کردنت باید به چی عادت کنم 

تو باید از من رد بشی من باید از تو بگذرم  

کاری نمی تونم کنم باید بیفتی از سرم 

بعد از تو باید با خودم تنهای تنها سر کنم  

یک عمر باید بگذره تا امشب و باور کنم  

چند سال از امشب بگذره تا من فراموشت کنم  

تا با یه دریا تو خودم خاموش خاموشت کنم 

چند سال از امشب بگذره با من یکی همخونه بشه  

احساس امروزم به تو تنها یه شب وارونه شه 

چند سال از امشب بگذره ...

  

نظرات 11 + ارسال نظر
مریم نگار چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ

پروانه‌وار عشق را باور کن !
آری مانند او !
که عمری پیله می‌تند و در آن به سر می‌برد
به امید لحظه‌ای که رها از هر حدود و حصاری
معنای حقیقی پرواز را درک کند.
نمی‌دانم،
شاید در پیله ماندن تاوان پرواز است

سلام هاله جانم...

در پیله ماندن تاوان پرواز است ؟؟؟؟؟
مامانگار یه آدم چقدر باید تاوان بده؟

مریم نگار چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ق.ظ

...هاله جان...جایزه اوووووول شدن مون یادت نره عزیز..

شما امر بفرمایید

na30b چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ http://fosil.blogsky.com/

سلام عزیزم
منم بارها به کار کردنم فکر کردم همون رابطه ی بد وبدتر
آهنگ قشنگی بود دانلود کردم

رابطه خیلی بدیه فسیل جونم
.
.
برای من آهنگ خاصیه ...

دل آرام چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com/

پس میبینم که دیروز برای تو هم یه روز معمولی بوده مثل بنده

هرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
معمولی معمولی
ولی دلی بذار یه اعترافی بکنم:
دیروز که سوار مترو شدم یه دختری یه ساک قرمز دستش بود و مشخص بود کادوش رو گرفته ... دلی شاید نباید بگم ولی ... یه لحظه حسودیم شد ... یه لحظه دلم گرفت ...

مجتبی چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ http://mojtabajavani1.blogfa.com/

خانم اجازه ما از ولنتاین حرف نزدیم
آخه.....

خوب اشتباه کردید دیگه
حیف نبووووووووووووووووووود
هنوز دیر نشده ها
از کادوهاتون بنویسید خوبه

فرزانه چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

روزهای معمولی بهتر از روزهایی هستن که ظاهرا عاشقی! (از کلمات و جملات قصار خودم)

تاریخ نویسان بنگارند این جمله قصار را

پونه صادقی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

منم عین تو هیچیییییییییییییییییییییییی

فدای تو خواهر بزرگه
می گفتی خودم برات کادو می خریدم

دختری از یک شهر دور پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ب.ظ http://denizlove.blogsky.com/

والا ما هم کادویی نگرفتیم!!! اما تا دلت بخواد اس ام اس اومد!!!!!

ای بابا تنه ات خورده به تنه من هم نام جونم

تیراژه جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

دو شب پیش با دلی کلی به روح پر فتوح تو و سعید شهروز درود فرستادیم بابت این اهنگ خانه خراب کن که گذاشتی

امشب هم که کامنتت برای جوگیریات دیوانه ام کرد

حالا هم که این پست بالایی که کامنتهاشو بستی به جنونم رسوند

از دست تو من چیکار کنم هاله؟
ها؟

هی بهت گفتم بیا بریم امین آباد
هی پشت گوش انداختی دختر
فکر کنم دیگه اونجا هم قبولم نکنه

مهربان یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://mehrabanam.blogsky.com/

این آهنگو هی دارم گوش می دم
هی
هی...
گفتم بیام یه تشکری بکنم

فدای شما خانم ناز
منم خیلی این آهنگ رو دوست دارم مهربان

تیراژه سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

آره به گمونم نه منو قبول کنن نه تو رو
بگردیم ببینیم جای دیگه ای هست که بشه رفت؟
والا با این امین آباد هاشون!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد