مرد یا نامرد

اگه گریه ننگ مردونگیه  

پس حداقل یه کم غیرت نشون بده بفهمم نامرد نیستی ...

نظرات 19 + ارسال نظر
بابک یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ

کی گفته ننگه ؟
مردها بیشتر به گریه نیاز دارن اتفاقا

من می گم
حرفیه؟؟؟؟(آیکون یه بچه پررو که می خواد ببینه حرف حسابت چیه)
چرا اونوقت؟؟؟؟
راستی شما مردها چرا دوست ندارید گریه کنید؟

بابک یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ

هییییی
اول شدم

هررررررررررررر
شرمنده اینجا برای اول شدن به کسی جایزه داده نمی شه
ولی اگه خیلی ناراحتید می تونم برای این اول شدن ازتون یه پرس کباب بگیرم

هلیا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ http://www.mainlink2.blogsky.com

فکر نمیکنم گریه ننگ باشه برای هیچ کس .
این جمله فقط واسه وقتی خوبه که یه پسر بچه ای میخوره زمین ..........واسه اینکه نق نزنه بهش بگی :
مرد که گریه نمیکنه!

هلیا پس چرا مردها هیچ وقت گریه نمی کنن؟؟؟
چرا همیشه اشکی رو که می شه به راحتی بریزن به داد تبدیل می کنن؟
....
من می گم ما از همون بچگی به اون پسر بچه داریم یاد می دیم که:
گریه ننگ مردونگیه ...

دل آرام یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com/

نه بابا کجا ننگه ، اون برای قدیمها بود . الان وضع فرق کرده. اگه طرف غیرت نشون بده میگن امله

به نظرم گریه زن و مرد نداره . دل که تنگ بشه باید گریست

اگه طرف غیرت نشون بده می گن امله
خیلی باحال بود دلی
...
دلی که تنگ بشه با گریه هم باز نمی شه ... خدا کنه کسی دلتنگ نشه ...

الهام یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ http://sampad82.blogfa.com

لایک ب هلیا

پس شرمنده ایضا جواب هلیا جان

آذرنوش یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ http://azar-noosh.blogfa.com

گریه لازمه هاله جان هم واسه آقایون هم واسه خانم ها!ولی انگار این پستت طعنه ای بود به آقایون درسته؟

از نظر من وقتی گریه میکنی یعنی هنوز آدمی هنوز می شه روت حساب کرد یعنی هنوز تو قلب و روحت احساس وجود داره و مثل سنگ نشدی ....
نه فدای تو بشم من و چه به طعنه زدن به این جماعت

کیانا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ

هرررررررررررررررررر
حالا نمیشه بجا گریه یکم بخندم ؟؟؟!!! اوجووووری غیرت بت نوووشوووون میدم

الان من باید به تو جواب بدم آخه؟؟؟؟؟
بیخود نیست می گم عروسی دعوتت نمی کنم دیگه

محدثه یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ب.ظ http://shekofe-baran.blogsky.com

یاد این آهنگ افتادم!
گریه نمیکنم نه اینکه سنگم
گریه غرورمو ب هم میزنه
مرد برای رفع دلتنگیاش
گریه نمیکنه قدم میزنه!

ولی من دیدم مرد گریه کنه!
چی میشه مگه!
تازه باید گفت اگه غیرت نداری یذره گریه کن!!!

آناهیتا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

هاله؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در اینکه این پست س.ی.اس.ی عبادی نوشته شده شکی نیست اما عزیز دلم گریه که زن و مرد نداره...
تازه خبر نداری بابایی شما بیشتر از مامانی ما! گریه می کنند...نسبت ها رو دقت کن رفیق!

جونم
سیاسی عبادی هررررررررررررررررررررررررررررر
الهی من فدای بابای شما بشم
آنا هر چند که گفتم دیگه پام رو اون اطراف نمی ذارم اما امیدوارم بتونم رو حرفم پا بذارم و بیام دیدن بابایی

کلاسور یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ http://celasor.persianblog.ir

مردی که گریه نمی کنه از درون له میشه

مطمئنی؟؟؟
یعنی اینقدر فشار رو تحمل می کنه؟؟؟ خوب پس چرا گریه نمی کنه؟؟؟؟

مامانگار دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ

...عزیز نازنینم...هیچ توقعی ازش نکن...هیییییچ...
...گریه و خندش چه فرقی میکنه !!...
...مهم حس خودته...فقط همین...

چطوری هاله بانوی عزیزم.....شرمنده ..به پست قبلیت دیررسیدم..الان کامنت گذاشتم..


الان خوبم مامانگار جونم الان خوبم
دشمنتون شرمنده این حرفها چیه همونقدر که هستید خودش دنیای لطف و محبته

نینا دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ

من معتقدم گریه همونطور که زن رو آروم میکنه به مرد هم آرامش میده و از این جمله بدم میاد که مرد نباید گریه کنه
بعدش به دونه های ریز حرف بگم
بوووووقققققق هاله ما کارش از شما قشنگتره

نینا منم قبول دارم گریه آدم رو آرووم می کنه
نینا من رو با این بلاگر ها جمع می بندی؟؟؟؟ حالا حالاها باید تلاش کنم تا بتونم حرفی برای گفتن داشته باشم

فرهاد فراهانی دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ http://sayehayesepid.blogfa.com/

مردها گریه می کنند ولی پنهانی هاله جان. خوبی؟


سلام فرهاد خوبی تو ؟؟؟؟؟
من خوبم تو در چه حالی؟

بهنام دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com

گریه مردونه نیست!
آی من دلم گریه میخواد
آی گریه میخواد!
یعنی بشینم زار زار گریه کنمااااا
واسه چی؟!
از من میپرسی واسه چی؟!
واسه اینکه همه مامان دارن ما هم مامان داریم! نه حالی میپرسه نه احوالی میپرسه! خب آدم اشکش در میاد دیگه!!!!!!!


یعنی من دیگه باید چی کار کنم که تو اینقدر نق نزنی هان؟؟؟؟
بچه تو چقدر از این مادرت توقع داری آخه؟؟؟؟؟

عاطفه دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ http://khoshkelemaman.persianblog.ir/

گریه دلت رو سبک میکنه عزیزم چه زن باشه یا مرد....

پیش منم بیا

ارش پیرزاده سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ق.ظ

گریه خوبه

آناهیتا سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

الهی هر چه زودتر رو حرفت پا بذاری دخمل

یاور چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ

عزیزم

مرد یعنی مظهر تحمل

مرد یعنی هر چی درد توی دنیاست مال توئه ولی حق نداری به کسی بگی داری درد می کشی، مردونگی یعنی وقتی درد داره جیگرتو میخوره باید بازم لبخند بزنی؛ مردونگی یعنی این که همیشه باید سرتو بالا بگیری؛ این چیزهایی که بابام بهم یاد داده؛ ولی هیچ وقت هم نگفته گریه نکن؛ بهم یاد داده اگه بمیری هم دستت جلوی نامرد دراز نشه.

گریه کردن یا نکردن کسی دلیل مردونگیش نیست؛ اونی که تو دیدی گریه نمی کنه و داد میزنه؛ اون مرد نیست؛ چون برای یه مرد غیرت و مردونگی فقط داد زدن نیست. برای یه مرد غیرت یعنی نزاری کسی که دوسش داری یا ادعای دوست داشتنشو می کنی، احساس تنهایی و بی کسی بکنه. و در واقع این اصلا به جنسیت ربط نداره؛ شیرزن هایی رو دیدیم که باید صد تا مرد جلوشون تعظیم کنند.

م س ا ف ر یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ق.ظ


سلام و درود بی کران

بغض گلو و گاهی گریه در دفتر زندگی ام ثبت شده
ولی هرگز که جلوی چشم دخترم گریه کنم

نمی خواهم با گریه ام به هم بریزه
او خیلی حساسه!

خدای بی همتا در مهربانی:
هاله ی این سرزمین را
از جرعه های آرامش ِ یادت بنوشان
آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد