مخاطب خاص دارد

از تنهایی تصمیم گرفتن وحشت داشتم 

اما ترس تو باعث شد تصمیم بگیرم  

می دونم یه روزی بر می گردی چون بازخونی پرونده های بسته شده رو دوست داری اما دیگه مهم نیست ...

من ازت دلگیر نیستم اصلا من کسی نیستم ...  

کسایی که من رو می شناختن پیشنهاد صحبت دادن اما به نظر خودم این بار کار درستی نبود صحبت با کسی که ترسو و هیچ چیزی جز غرورش نداره بی ارزشه من باید خیلی چیزها رو ثابت می کردم هم به تو هم به خودم که کردم

نوشتن این چند خط کار سختی بود ... اگر چه کوتاه بود اما خلاصه شده سال ها است ... سال های اشتباهات من سال های سکوت تو ... 

راست گفتی حقیت همیشه اون چیزی نیست که می بینیم 

.... 

میان عاشق و معشوق فرق بسیار است  

                                                                  چو یار ناز نماید شما نیاز کنید  

نخست موعظه پیر صحبت این حرف است 

                                                                   که از مصاحب ناجنس احتراز کنید 

هر آنکسی که در این حلقه نیست زنده به عشق 

                                                                   بر او نمرده به فتوای من نماز کنید 

                                                                                                                   ....