دلتنگی

وقتی خیلی دلم برات تنگ می شه می رم  و عکس تلگرامت رو بزرگ می کنم، یه کمی نگاه می کنم  شاید رفع دلتنگی بشه ...

هر بار هم توی صورتت به دنبال یه شباهت هستم میون خودم و خودت ... 

خنده هات رو دوست دارم پس تو رو خدا زود به زود عکسهات رو عوض کن و لطفا تو عکسهات بیشتر بخند ... 

با وجودی که هیچ وقت این موضوع رو نخواهی فهمید اما من می نویسم که ممنونتم

نظرات 1 + ارسال نظر
دل آرام دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:29 ب.ظ http://delaram.blogsky.com

فکر کنم یه کار مشترکه بین اونهایی که دلتنگ هم هستن اما... اما... اما انقدر مانع هست برای ابراز دلتنگی و انقدررررر این موضوع که به طرفشون بگن دلم برات تنگه بعید و دوره که فقط باید دلخوش کرد به دوست داشتن های راه دور و بی سرانجام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد