خواهش

  بچه های متولد 1370 به بعد

خواهش می کنم، نه التماس می کنم

حداقل املای کلمه حیا رو یاد بگیرید

نظرات 5 + ارسال نظر
آوا یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:03 ب.ظ

دقیییقا...باهات صد
دررررررررررررررررصد
موافـــقم و جالبه
این خواســـــته
اکثریت ماقبل
هفتادیاس..
یاحق...

دل آرام دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:17 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com

امیدوارم که فاصله بین این دو دهه انقدر زیاد نشه که هیچ رقمه نشه حلش کرد.

تضاد مابین دهه ها خیلی زیاد شده، متاسفانه دلیلش هم نسل دهه ٥٠ و ٦٠

دل آرام دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:18 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com

به تکنولوژی اعتماد نکن. تو حرف رو بزن اگر گوشی برای شنیدن داشته باشه میشنوه. 2 دقیقه که چیزی نیست، 2 ساعت پیش هم رفته باشه بازم آنلاین میشه.

اره، ولی چه فایده ....
زمانی که باید می بود نبود ....

خورشید جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:48 ق.ظ

هاله خانوم، معذرت می خوام.. اما اینطور همه رو به یک چشم دیدن و جمع بسیار بزرگی رو خطاب قرار دادن یکم قشنگ نیست.
خوب و بد بودن، حیا داشتن و نداشتن و ما بقی.. به فرد فرد آدماس. شما نمی تونی بگی از این سن به بعد همه بی حیا.. همون طور که نمی تونین بگین مردم مثلا ایلام همه خسیس..
اینا خصوصیاتین که به دونه دونه ی آدما بستگی داره. حرفم از استثنا و اینا نیست.
البته شرایط محیط زندگی، نوع تربیت، و خیلی عوامل دیگه می تونن خلقیات یک نسل یا یک جامعه رو مشابه کنن. اما اینکه بیاین و حکم بدین که بچه های دهه ی هفتاد بی حیا.. خب قشنگ نیست.

شما مگه چقدر با بچه های این نسل ارتباط دارین؟
با چند نفرشون حرف زدین و این نتیجه رو گرفتین؟

و اینکه نسل قبل شما هم به شما همچین صفت هایی رو دادن.. شما اونا رو قبول داشتین؟

اختلاف نسل ها داره بیشتر و بیشتر میشه به خاطر اینکه ماها سعی نمی کنیم همدیگه رو بشناسیم..حرف همو بفهمیم.. به خاطر اینکه نسل های قبل قبول نمی کنن که خودشون باعث این شرایط جدید و این رفتار گریزون نسل جدید که خواهان رهایی از همه ی محدودیت هان شدن..
و نسل جدید نمی خواد چارچوب های گذشته رو بپذیره و با عادت ها و مرزهای نسل قبل کنار بیاد.

من معذرت می خوام اگه جایی از حرفام بی احترامی کردم..
هیچ وقت نمی تونم بپذیرم که جوونای هم سن و سال من با همه ی تلاش هاشون، با همه ی ارزش ها و خوبی ها و بدی هاشون، موصوف چنین صفت هایی باشن.

امیدوارم یکم همه با هم مهربون تر باشیم..
یاعلی

صرفا جهت جواب سوال: من به دلیل موقعیت ام با تعداد خیلی خیلی زیادی از بچه های دهه ٧٠ به بعد در ارتباط هستم
.......
عقل سلیم هیج وقت استثنا رو رد نمی کنه .......
یک دنیا عذر خواهی می کنم که باعث رنجش شدم

کسی که پشت میزش نمیشینه! یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:18 ق.ظ

میگم من پیشنهاد بهتری دارم: چطوره ماها یادمون بره حیا چطوری نوشته میشه یا اصلا چیه؟ خوردنیه؟ پوشیدنیه؟ ...
دیدی به همین راحتی و زیبایی مشکل حل شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد