هم اکنون نیازمند یاریتان هستم

خیلی وقته که کمتر به اینجا سر  می زنم ... 

دلم تنگ شده برای روز نویسی هام، برای بی بهونه نوشتن هام،برای غرغر کردن هام، برای نوشتن های حال و هوای ابری دلم، برای تو و برای خودم دلم خیلی تنگ شده ...  

نوشتن بهانه می خواد و من نمی دونم بهانه ام رو کجا و پیش کی جا گذاشتم ... 

لطفا اگه پیداش کردید حتما بهم خبر بدید هم من رو از دلمردگی نجات می دید و هم مژده گونی تون رو دریافت کنید .........

نظرات 11 + ارسال نظر
دل آرام دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:28 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com

به نظرم بهونه رو باید ساخت. لا به لای این زندگی همه چیز گم میشه. در حال حاضر آتریسا بهترین و زیباترین بهانه است. چه خوب بود مثلا به مناسبت اولین سالگرد تولدش برامون اینجا مینوشتی و عکس میذاشتی و از این روزهاش میگفتی

رضوان سادات دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:51 ق.ظ http://zs5664.blogsky.com/

بگرد توی روزات ببین چه اتفاق قشنگ یا زشتی افتاده که باعث خوشحالی یا ناراحتیت شده همونو بنویس

مام دلمون برات تنگ شده ها!!!

لطفن مژده گونی منو بده

رضوان سادات دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ق.ظ

کامنت دلارام رو تازه خوندم
راس میگه یه خانوم کوچولو داری بهانه به این خشگلی و اونوقت از شیرین کاریاش چیزی نمیگی؟؟؟

خب میشه مژده گونی رو بین مادوتا نصف کنی خاله خانومی؟؟

رضوان سادات دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:54 ق.ظ

بهتره جمله تو اصلاح کنی و بنویسی: خیلی وقته دیگه اینجا سر نمیزنم!!
انقد ازین شکلک کله ی تکون خوار!!!!خوشم میاد خیییییییییلی باحاله

باغبان دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:20 ق.ظ http://Www.laleabbasi.blogfa.com

چه خوب گفته شاعر
ملالی نیست جز گم شدن گاه گاه خیالی دور که مردم به آن شادمانی بی سبب میگویند...

نینا دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:19 ق.ظ

تو یه نوازش نیاز داری تا درست بشی
دقت کردی از وقتی خاله شدی خیلی هم لوس شدی

الهاما چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 02:41 ب.ظ

نمیدانم دست روزهای خوشم را چه کسی گرفت که دیگر نمی افتند...
اگه پیداش کردی بانو به منم خبر بده... .

کسی که پشت میزش دیگه میخکوب شده! شنبه 1 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:44 ب.ظ

ببین دلی یه چی گفته که حجت رو تموم کرده. هیچی دوباره حرف بزن. غر غر کن. گله کن. منم دوباره میخوام شروع کنم.

بهنام شنبه 8 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:15 ق.ظ

سلام
من چند روز پیش پیداش کرده بودماااا منتها الان هرچی گشتم نبود....
حالا اگه دوباره دیدمش بهت میگم...

گیلاس آبی دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:40 ب.ظ http://thebluecherry.blogfa.com

منم ندیدمش!!

دختر کوچیکه اقای صادقی!!

رضوان سادات شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:33 ب.ظ http://zs5664.blogsky.com/

هاله جان فک نمیکنی یکم کم به اینجا سر میزنی؟؟؟
خب بیا دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد