بهشت زوری

روحانی: نمی توان مردم را به زور و شلاق به بهشت برد  

ائمه جمعه: مردم حق انتخاب ندارند ... 

لینک

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:01 ب.ظ

ولی من به زور و شلاق میبرمت پارک
عکست جه خوشگله هاله عزیز[

الان تو فکر من فقط یه نفره که من باید باهاش برم پارک....
آیا خودتی نینا ؟؟؟؟

دل آرام یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:55 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

گشت ارشاد: خواهرم جمع و جور کن که میخوایم ببریمت بهشت.

اینجوری هم وارد بهشت میشی، نه اونجوری که داری لبخند میزنی و همچین شادی

هرررررررررررررررررررررررررررر
والله من می خوام برم جهنم ....

نینا یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:24 ب.ظ http://از هر دری سخنی

من چه بی نام و نشون شدم تو کامنت
پس چی فکر کردی منم دیگه پ ن پ مانی هست که به اتریسیا میگه

گفتم که من فقط قراره با یه نفر برم پارک
هررررررررررر
فکر کن مانی و آتریسا ... دو تا نفس ...

کسی که پشت میزش نمی شینه! یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:11 ب.ظ

ما سالهاست که زوری میریم بهشت.
شما مگه درس و مخش نداری که میخوای بری پارک الواتی.
به نینا خانم هم از قول من بفرمایید که مانی صاحب داره همراه سند .
من این همه هر و کر میکنم هنوز تکلیفم رو این اسحاقی ها روشن نکردن دیگه چه برسه به آتریسای جدی. اما این دفعه ببینمش خودم از راه به درش میکنم.

به خدا هم درس دارم هم کار دارم
یه عالمه هم خستم .......
تو از راه به در کردن ؟؟؟؟

مریم نگار دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:57 ق.ظ

کامنت من کو ؟؟؟؟!!!

فکر کنم بلاگ اسکای شکمو شده مامانگارم ....

مریم نگار دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ق.ظ

فعلا نقد رو بچسب..الان که بهشت توی نگاه و لبخند شیرین یه هاله مهربون و دوست داشتنیه ...بعدنش رو بعدا میریم می بینیم .... !!!

فدای شما مانگار مهربونم

آتش دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:08 ب.ظ http://dideno.blogsky.com

اینقدر که بعضی ها اصرار دارند به بهشت زوری
خود جناب پیغمبر هم اصرار نداشت

والله به قرآن ....

رضوان سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ب.ظ http://zs5664.blogsky.com/

این دنیا رو واسه مردم کردن بدتر از جهنم اونوقت بجا اینکه بفکر چاره باشن و یه باری از دوش مردم بردارن به فکر بهشت و جهنم اون دنیان

اما واقعن بعضیا تو خیابون افتضاحن یعنی یه چی میگم یه چی میشنوی هاله بخخخصوص تو شهر ما!!!
با لختی فاصله زیادی ندارن!!!
این شکلکه جالبه ها
یعنی هرکی اینجوریه میره بهشت
پس من صف اولم

از قدیم گفتن هر قدر سخت تر بگیری بدتره ....
عزیزم امیدوارم هزار سال زنده باشی و رندگیت همیشه بهشت باشه

yaser پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:55 ق.ظ http://love-hate.sub.ir

من باور دارم ...

آن سوی ناکامی ها همیشه خدایی هست که داشتنش جبران همه نداشتن هاست


من باور دارم ...
که دعوا و جرّ و بحث دو نفر با هم به معنى این که آن‌ها همدیگر را دوست ندارند نیست.
و دعوا نکردن دو نفر با هم نیز به معنى این که آن‌ها همدیگر را دوست دارند نمى‌باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد