وقتی ...

ای کسی که هنورم باعث آزار منی 

روزای قشنگ عمرم رو بدهکار منی  

 

وقتی روزی برسه که مخاطب خودت باشی ... خود خودت ... 

نظرات 6 + ارسال نظر
کسی که پشت میزش نمی شینه! یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:00 ق.ظ

ایشاالله این خود خودمون دیگه سر به راه شده و اینقدر ما رو اذیت نمیکنه

ایشاالله ...

فرشته یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:46 ب.ظ

وقتی ..
کاش این خودمون یه ذره با ما مهربون بشه ...
+شب عید یادت بودم هاله بانوی عزیز..

ممنونم فرشته جان ..........................

فرشته یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:41 ب.ظ http://houdsa.blogfa.com

امان از این مخاطب...

اماااااان

دل آرام یکشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

منم به خودم زیاد بدهکارم...

هاله سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.haleh-deltang.blogfa.com

" ما بدهکاریم
به کسانی که صمیمانه ز ما پرسیدند
معذرت می خواهم چندم مرداد است
و نگفتیم.چون که مرداد
گورِ عشقِ گل خونرنگِ دلِ ما بوده است.."

ELHAMA جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام بانوی بانوها
سگ های خودم شرف دارند بر آنهایی که باعث آزارم شدند.....
گر غره به عمری به تبی برخیزد
وین روز جوانی به شبی برخیزد
بیداد مکن که مردم آزاری تو
در زیر لبی به یا ربی برخیزد
گاهی می گویم افسوس چرا من اینقدر همدل و دلسوزم. کمی هم دست از سر این دل پر محبت بر دارم. اما می بینم این ذات منست. من نون حلال خوردم بد جنسی بلد نیستم. همین که او می بیند و میداند کافیست....... .

....................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد