.....

حال و هوای اردیبهشت یعنی همین الان ... 

درست الان باید بری زیر این رگبار بهاری .... 

خدا شیر آب آسمون رو تا آخرش باز کرده و رفته دنبال کارای دیگه اش ...

نظرات 5 + ارسال نظر
نینا چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:52 ب.ظ http://از هر دری سخنی

اگه تو منو بردی پارک ساعی دست آخر من عقده ای میشم میرم معتاد میشم

واااااااااااااااااااااااااااااااااااای

مریم نگار پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:57 ق.ظ

..و من که تا صدای پای بارون میاد لباس پوشیده و حاضر آماده تو خیابون درحال دویدن و پریدنم...
... بنظرم بارش مهر و عشق خداست که اینکارو با دلمون میکنه هاله عزیزم....

کاش الان می یومدید تهران مامانگارم
تهران الان واقعا بهشته ...

کسی که پشت میزش نمی شینه! یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:11 ق.ظ

موقعی که بارون میومد دلم میخواست برم تو حیاط شرکت ولی خب از اونجایی که پام به میز بسته شده و باید مدام مراقب دفتر و دستک باشم نشد که برم. ولی بعد از کار رفتم بیرون و موقع برگشتن خونه یه کمی قدم زدم :)

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:22 ب.ظ

خیلی خیلی دلم میخواد یه روز برم ددر! [خجالت]

میشه به نظر شما؟ [خونسرد]

فرشته چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام هاله بانوی عزیز ...
پیشاپیش تولدتان مبارک بانو..
امیدوارم که لبخند و شادی و سلامتی مهمان لحظه های زندگیتان باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد