برای بابا

 

 

تولدت مبارک تنها تکیه گاه من

نظرات 11 + ارسال نظر
دل آرام جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

به بههههههه مبارکه
ایشالا عمر آقای صادقی عزیز طولانی باشه و سایشون بالا سر تو و خانواده گلت
از طرف من به بابا خیلی تبریک بگوووووو

ممنونم دلی جان

تیراژه جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

ای جانم
چقدر من پدر گرامی ات را دوست دارم هاله جان
تولدشون مبارک باشه و ان شا الله صد و بیست سال سایه شان برقرار و جانشان سلامت.
همیشه شاد باشید در کنار عزیزانتان.

لطف داری تیراژه جان
ممنونم

بوسه ی زندگی جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ http://kisslife.blogsky.com

مبارکه ، سایه اش بر سرت مستدام

ممنونم عزیزم ...

مریم نگار جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 ب.ظ

تولد پدر نازنینت مبارک هاله جانم...
امیدوارم این تکیه گاه زندگیت همچنان استوار و مستحکم در کنارت بمونه و مهربانانه سنگ صبورت باشه...

ممنونم مامانگارم ....

بابک اسحاقی جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ب.ظ

تولدشون مبارک ایشالا

تشکر آقای اسحاقی

[ بدون نام ] جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ب.ظ

بابای خوشتیپی داری ماشاللهههههههههههههه

خدا حفظش کنه

ممنونم ...

نینا جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ب.ظ

aghay sadeghi mehrabon. tavalodeton mobarak

مرسی نینا جونم

میلاد شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ب.ظ

سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــام بر دختر گل

به بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

تولد پدر عزیزت مبارک

الحق و الانصاف من که خیلی خیلی ایشون دوست دارم

از چشماشون همیشه مهربونی می باره هاله

انشالله که همیشه سایه اشون بالای سرتون باشه

انشالله که همیشه سلامت و تندرست باشن

انشالله که هرسال براشون جشن بگیری و هی قربونشون برید

می دونی هاله یه صحنه ای از پدر عزیزت تو ذهنم نقش بسته که هروقت بیادم میاد اون صحنه خیلی زیبا از مهربونی بی اندازه اشون تو ذهنم نقش میبنده

تولـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدشون مبارک

سلام میلاد
ممنونم تپل
چی دیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(من که فضول نیستم )

افروز یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:27 ق.ظ http://apoji.persianblog.ir

تولدشون مبارک باشه و سایه پرمهرشون برقرار

ممنونم افروز جان

کسی که پشت میزش نمی شینه! یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ق.ظ

چرا من همش دیر میرسم؟؟؟؟؟
تولدشون مبارک و سایه شون مستدام

هرررررررررررررررر
سوال بود پرسیدی؟؟؟
چون هیچ وقت پشت میزت نیستی

سمیرا دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ق.ظ

خدا تکیه گاهت را حفظ کنه و سالیان زیادی در کنارت باشه و شاهد خوشبختی و شادکامی تو .
تولدشون مبارک .

ممنونم سمیرا جووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد