یاد

 

یادم باشد  

برای کسی که قادر به کمک کردنش نیستم 

دعا کنم ....

نظرات 6 + ارسال نظر
باغبان پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ب.ظ http://laleabbasi.blogfa.com

یاد این جمله افتادم که میگه
به جای اینکه به تاریکی لعنت بفرستید شمعی روشن کنید!
این قسمت کامنت گذاری بلاگ اسکای چرا با آدم اینجوری برخورد می کنه آخه؟
خب من الان چه جوری شمع روشن کنم مثلا به جای ناله و نفرین
آخه مگه برا آدم اعصاب می ذارن

جمله ات خیلی قشنگ بود
وای لعنت به این بلاگ اسکای و تغییراتش ... یعنی داره روانیم می کنه ...

کودک فهیم جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ب.ظ http://the-nox.blogfa.com

خیلی جمله ی خوبی بود هاله.

مررسی منصوره جان
خوبی تو؟؟؟

مریم جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

گاهی از من آدم برفی میسازی
و چشمهایم را
با دکمه های پیراهنت می بندی
چشم که باز می کنم
دکمه هایت می افتند
اما پیش از در آغوش کشیدنت
دستهایم آب شده اند
«علیرضا عباسی»

سلام هاله جانم
میدونم این شعر به پست قشنگ تو ربطی نداشت
اما اینقدر ازش خوشم اومد که گفتم برای تو بذارمش

سلام مریم جان خیلی قشنگ بود ممنونم که اینجا نوشتی تا منم بخونمش

پروین جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ب.ظ

دعایت بهترین کمک است در حق اش عزیز دلم.
اگر هم بداند که بیادش هستی و براش دعا میکنی که چه بهتر هالهء مهربانم


می دوستمتون هواررررتا پروین خانم

پروین جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ب.ظ

باغبان جانم
چکارت کرده این قسمت کامنت گذاری؟!
من بی احساسم که ایرادهای سیستم جدید را متوجه نمیشوم (بجز عدم توانایی آیکون گذاشتن که خوب، خیلی بد است) یا اینکه سیستم کامنتینگ جدید هنوز چهرهء خبیث واقعی اش رو بهم نشون نداده؟‌
:دی

یک چهره خبیثی داره که نگید و نپرسید پروین خانم
نمی دونم شاید چون تغییرات رو دوست ندارم اینجوری می گم (البته تغییرات بدون اطلاع قبلی رو می گم )

زهـــرا یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام هاله جان
کم و بیش پست هات رو خووندم و میخونم..
خوبه که با دل مینویسی
.
این جمله ت هم که عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد