خاطرات مشترک

کوچیک تر که بودم وقتی قرار بود تو خونه تنها باشم از قبل کلی خوشحالی می کردم ... همیشه از زیر مهمونی رفتن شونه خالی می کردم که تنها بمونم ... برخلاف دوستام که تا تنها می شدن شیرجه می زدن رو تلفن من به محض تنها شدن ضبط رو روشن می کردم آهنگ های مورد علاقه ام رو میذاشتم و صداش رو تا جایی که امکان داشت بلند می کردم ...  

        من از شب ها می یام از شهر ظلمت 

                               نشسته رو تنم آوار غربت 

                                          هنوز اما به شب عادت نکردم  

                                                     دارم دنبال روشنی می گردم 

       منم من قاصد دستای بسته 

                               منم٬یادآور پاهای خسته  

                                          مصیبت نامه قلبای زخمی

                                                     صدای گریه تو دل دلشکسته   

یه گوشه دنج خونه رو انتخاب می کردم و ساکت می شستم و از گوش دان آهنگ لذت می بردم ... همیشه برای مامان اینا سوال بود که من تو تنهایی ام چی کار میکنم که اینقدر واسه اش اصرار می کنم ...  

      ببین اینجا ببین اینجا اسیرم 

                              بمون پیشم نذار تنها بمیرم  

                                           من از آوار تنهایی می ترسم

                                                     بذار دستات و تو دستام بگیرم  

      منم من ناله مرغ شب آویز

                              منم من بوی غربت بوی پاییز  

                                           منم من قصه تلخ شکستن

                                                     منم من از هوای گریه لبریز  

بعد ها یواش یواش رقصیدن رو هم به برنامه ام اضافه کردم ... واسه خودم دنیایی داشتم ... تا اینکه یه همسایه فضول یه روز به مامانم گفته بود صدای ضبط دخترتون خیلی زیاده ... هر چند که این مساله باعث شد مامان کلا خیالش از بابت من راحت بشه اما خوب باعث شد منم یه کم تو محدودیت بیفتم ...

     دلم تنگه برای دل تپیدن 

                             نشستن مرگ تنهایی رو دیدن 

                                           دلم تنگه برای عطر و بوسه 

                                                      برای عشق بیتابی کشیدن  

     ببین اینجا ببین اینجا اسیرم 

                            بمون پیشم نذار تنها بمیرم  

                                           من از آوار تنهایی می ترسم

                                                      بذار دستات و تو دستام بگیرم   

آهنگ گوش کردن قشنگترین و بهترین تفریحم بوده و هست ... همیشه بهم می  گفتن اگه این استعدادی که تو حفظ و خوندن آهنگ داری رو تو درست داشتی تا الان پروفسور شده بودی ... هنوزم که هنوزه این گوش کردن آهنگ جزو لاینفک کارهای روزانه است ...  

دیروز طرفهای عصر هدفون رو گذاشتم تو گوشم و آهنگهایی رو  که یه دوست برام ریخته بود رو فلش و زیر رو رو می کردم تا یه فایل انتخابی و خوب ازتوشون دربیارم ... آهنگ اونقدر قدیمی بود که تا چند لحظه سعی کردم فکرم رو جمع و جور کنم ...  

بعید می دونم بیشتر از شش سال داشتم که این آهنگ شاهرخ رو گوش می دادم ...  

     بیا آتش بزن خاکسترم کن  

                          یه قصه ام٬ قصه غم٬باورم کن

                                          گل عشقم بیا با دست گرمت  

                                                     نوازش کن یه شب یا پرپرم کن 

     نفس تنگه برای موندن ما 

                          بیا باور کنیم پروازمون رو

                                          بیا مثل کبوترهای عاشق 

                                                     تو ابرا سر بدیم آوازمون رو  

از دیروز تا حالا آهنگ روی ریپیده٬ به هر کی می رسم ازش می خوام گوش بده شاید به گوشش آشنا باشه ... از دیروز تا به حال دنبال کسی هستم که بتونم باهاش خاطرات قدیم رو زنده کنم ... من به دنبال خاطرات مشترکم ...

     ببین اینجا ببین اینجا اسیرم 

                        بمون پیشم نذار تنها بمیرم  

                                          من از آوار تنهایی می ترسم

                                                     بذار دستات و تو دستام بگیرم   

     ندیدی سایه ها از راه رسیدن   

                         گلای باغ خوشبختی رو چیدن  

                                          نمی دونی که با دستای خالی

                                                     چه سخته بغض این ابرا رو دیدن(شهر ظلمت)

                                                       

نظرات 22 + ارسال نظر
میلاد سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ق.ظ

من اومدم بگم:

اول ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل

در ضمن فکر کنم یه نفر باشه بتونه باهات خاطرات مشترک داشته باشه

چون اونم مثل خودت در زمینه ی اهنگ های قدیمی تخصص داره

میدونی کی رو میگم که؟

یکی یدونه بدون سوم شخص

الان میاد با بیل دنبالم، مخصوصا اینکه خیلی وقتم هست نیستم

فکر نکنم به سنش قد بده میلاد ... نمیدونم شایدم شنیده باشه ... شاید یادش باشه ...

باغبان سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ب.ظ http://laleabbasi.blogfa.com

سلام هاله جان
این ترانه ها چقد قشنگند
این خصوصیتت هم از روح لطیفت میگه
هرچی به ذهنم فشار آوردم ببینم کدوم این ترانه هارو شنیدم که بتونم باهات پابه پایی کنم تو خاطره بازیت فایده نداشت
واو شش سالگیت این ترانه رو شنیدی؟ من تازه سال 84 که برا اولین بار اسم شاهرخ رو شنیدم!
خیلی وقتها دلم می خواست می تونستم با موسیقی اینجوری ارتباط برقرار کنم
بهت حسودیم شد

سلام عزیزم
این آهنگ روکه تیکه تیکه مابین متن نوشتم آهنگ شهر ظلمت شاهرخ که لینکش رو آخر پست برای دانلود گذاشتم ...
من بچگی هام با این آهنگ ها سپری شده ... مثلا بهترین آهنگی که تو بچگی ها گوش دادم پریا ی داریوش ...
پریا گشنتونه
پریا تشنتونه
پریا خسته شدین ...

الهه سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ http://khooneyedel.blogsky.com

عزیزممممم
بیا بغلم...چون خیلی هم مشترکیم...دبستانی بودم که شاهرخ رو شناختم...وقتی رفتم راهنمایی یه آهنگش همیشه از شبکه های ایران خارج از کشور پخش می شد...قصه گو...نمیدونم یادته یا نه...و این آهنگ هم....بععععععععله...یادمه...خوراک یه روزای خاصی بود این آهنگ که...درسته دوست ندارم برگردم به اون روزا...ولی این آهنگ رو خیییلی دوست دارم...

آخ جووووووووووووووونمی پس توهم این آهنگ رو شنیدی ....
وای مولول دیشب با این آهنگ خوابم برد ... فکر کن ...
یه حس غریبی داشتم ... انگار رفتم و از بین وسایل قدیمی یکی از اسباب بازی هام رو درآوردم ...
عاشق این آهنگم ...
اون روزها فقط گوش می دادم ... اما امروز برام این آهنگ پر از معنیه ...
من از شب ها می یام
از شهر ظلمت ...
.
.
اگه قصه گو رو پیدا کردم لینکش رو برات می ذارم ...

الهه سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ http://khooneyedel.blogsky.com

جووون دلم....
ولی تو دختر روشنایی هستی...دختر بهار...دختر عشق...عشق هم از جنس نوره...تو با ظلمت کارت نیست...جایی که تو باشی ظلمتی باقی نمی مونه عشق مولول....

من از جنس شبم مولول
هاله یعنی غبار٬ سایه٬ حلقه ای که شبها به دور ماه دیده می شه ...

الهه سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ب.ظ http://khooneyedel.blogsky.com

هاله یعنی:
1- (در نجوم) حلقه‌ی نورانی سفید یا رنگی که گاهی گِردِ قرص ماه یا خورشید دیده می شود؛ 2- حلقه یا حاشیه‌ی تابناکی که در اطراف چیزی به ویژه در اطراف سر مقدسین در نقاشی‌ها دیده می شود
هاله یعنی همون حلقهٔ نورانی دور ماه...همون که ماه رو مشخص تر می کنه...همون که به آدم این حس رو میده که تو دل شب تنها نیست و شبها هم میتونن روشن باشن...آره هاله...تو از جنس نوری...نه شب...

کلی دهخدا رو گذاشتی رو ویبره دیگه مولول

الهه سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ب.ظ http://khooneyedel.blogsky.com

نه والا...برو سایت ثبت احوال...تمام اسامی رو با معانیش دارن...اسم خودت رو سرچ کن...میبینی همینا رو

اصلاً "هالهٔ نور" معروفه دیگه هاله! میدونی که!

سایت ثبت احوال ؟؟؟؟؟؟؟

الهه سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ب.ظ http://khooneyedel.blogsky.com

http://www.sabteahval.ir/default-65.aspx
اینو ببین نفس

حیف که اینجا آیکون بغل نداره ...

فرزانه سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.boloure-roya.blogfa.com

یعنی حیف که دلم نمیاد وگرنه می گفتم خدا لعنتت کنه. یعنی دیروز تا حالا رفتی تو کار شخم زدن گذشته ها. خوب این چه کاریه با من میکنی آخه؟
من که حافظه ام خرابه ولی اینم فک کنم برای شاهرخ بود:
همیشه سبز می خشکد
همیشه ساده می بازد
همیشه لشگر اندوه
به قلب ساده می تازد
من آن سبزم که رستن را
تو آخر بردی از یادم
.....
مگه اینکه نبینمت هاله

فداااااااااااااااااای شما
آخ جونمی یه مشترک دیگه ....
من در خدمت شما ... شما فقط امر کنید

فاطمه شمیم یار سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:28 ب.ظ

سلامم هاله جانم
من بعد از کتاب خوندن دومین لذتم موسیقی گوش کردنه..
...
من اینو گوش نکرده بودم..ولی آهنگ :نمیشه" شاهرخ رو خیلی دوست دارم خیلی...

سلام جان خواهر
عزیززززم
اون رو هم گوش می دم .... احتمالا منم دوسش خواهم داشت

فاطمه شمیم یار سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:00 ب.ظ

دوباره سلامم
اگه فایلش رو نداری من برات ایمیل کردم عزیزم..

یه دنیااااااااااااا
.
.
.
خیلی قشنگ بود فاطمه جونم .... خیلی پر معنی بود ...
چه رسم ناهماهنگی
همیشه رسم تقدیره
نمی شه بود و عاشق بود
واسه عاشق شدن دیره ...
نمی شه غرق در غم بود
ولی از گریه روگردون
نمی شه تا ته آواز
فقط از ترس فردا خوند ...
گلوی ساز دلتنگی
پر از فریاد خاموشه
دوباره سر بده هق هق
بذار دست صدا رو شه ....

پروین سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ

یک شعری بود، مارتیک میخواند یا شاهرخ؟ خوب من حس میکنم، بوی خوب دستاتو، داره انگار میاره، قاصدک نامه هاتو، قاصدک دیر نکنی، منو دلگیر نکنی ......
من عاشق این آهنگ بودم. گفتی شاهرخ یاد این افتادم نمیدانم چرا.
و تنهایی آهنگ گوش دادن، تفریح من هم هست هاله جانم. شنبهء گذشته مهمان داشتم. جمعه از کار که برگشتم تمام مدتی که داشتم خانه را میسابیدم و تمیز میکردم (همچین خانم کدبانویی هستم من که بایدمهمان داشته باشم برای تمیزکاری!!) آهنگ های مورد علاقه ام را گوش میکردم و واقعا خستگی را احساس نکردم.
راستی
دو روز است که ترانهء : دیشب تو خوای وقت سحر، شهزاده ای زریــن کمــــر، نشستـه رو اســـب سفیـــد، می اومـد از کوه و کمــــر ...... افتاده توی دهانم. هی سعی میکنم شعرهای دیگری بخوانم که این از خاطرم برود. تا حالا که نشده!

آهنگ قاصدک که خواننده اش هم خود شاهرخ
لینکش رو براتون می ذارم امیدوارم همونی باشه که گفتید شاید شما هم دوست داشته باشید خاطرات مشترک رو زنده کنید ...
...
خوب من خوب من بی تو دلم می گیره
این پرنده بی تو تو این قفس می میره ...
http://s4.picofile.com/file/7755001498/07_Ghasedak_Khoobe_Man_.mp3.html

منم وقتی خیلی کار دارم ترجیح می دم به جای صدای های اضافی فقط آهنگ گوش بدم ...
اون آهنگ هم بی نظیـــــــــــــــــــره .... حیفه همون رو بخونید

MOHAJER سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ب.ظ

http://www.youtube.com/watch?v=J9ZOPnwxcdc

پروین چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:33 ق.ظ

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85_%D9%85%D9%86%D8%B5%D9%81%DB%8C

این لینک را دیدم یاد تو افتادم هاله جان

خیلی خیلی ممنون پروین خانم

عجب زندگی پر فراز و نشیبی ...

تیراژه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

این آهنگ:
تو رو باید که پرستید.. تو رو باید بوسید.. تو رو باید که شناخت.. به تو باید دل باخت..راز عشقو تنها از تو باید آموخت..بی تو باید هر دم از تب عشقت سوخت..

یا این یکی:
دنیا رو من میبینم توی چشای خسته ات..سایه ی غم نشسته روی لبای بسته ات..قفل سکوتو بشکن..دنیای ما قشنگه..دنیای پاک عاشق..آسمونش یه رنگه..

یا پاییزش..که انگار بازخوانیه از طاهرزاده:
بیا در سوگ دلگیر گل سرخ
بخونیم شعری از دیوان گریه
من و تو زاده فصل خزانیم
دو تن پرورده ی دامان گریه

شده ابری تو فضای سینمون
قصه ی بی غمگساری های ما
می دونم پایان نداره بعد از این
قصه ی بی برگ و باری های ما

شاهرخ و آهنگهاشو دوست داشتن تو زمان من بی کلاسی بود...همه درگیر لیلا بودند و داریوش و معین و ابی
اما من در همه ی کنار اینها شاهرخ رو هم مثل خیلی از خواننده های دیگه که از سنم بعید بود دوست داشتم.. و اون آهنگش که هر چی گشتم توی نت پیدا نکردم و هر چه بود ختم شد به همان چندباری که با ویدیو وی اچ اس کلیپش رو دیده بودم: اون دورادور تو فکرمی..حس میکنم کنارمی.." و در اصل من شاهرخ رو از اواسط دهه ی هفتاد شناختم..نه..سنم قد نمیده به کمتر از این.

آهنگهای مشترک...حس های مشترک...خاطرات مشترک..و حتی دردهای مشترک.. حتی تبسم های مشترک کنج لب..
و دوباره..آهنگ های مشترک

۱. آهنگ پرستش
... تو چه حسی هستی که به من پیوستی
هر نفس بی تردید تو رو باید پرستید ...
http://s4.picofile.com/file/7755016555/02_Parastesh.mp3.html
--------------------------------------------------------------------------------
۲. آهنگ دوست دارم
... تو زندگیم تو رو دارم
تو خلوت یه کوهی٬غروب چشمه ساری٬ یه آهوی نجیبی ...
http://s4.picofile.com/file/7755018816/03_Dooset_Daram.mp3.html
--------------------------------------------------------------------------------
۳. آهنگ پاییزش رو می پرستم
کوچه غمناکه پرستوهای شاد
در عبوری پر ملال و بی صدا٬ خبر عریونی باغا رو داد ...
http://s4.picofile.com/file/7755020749/08_Paeez.mp3.html
--------------------------------------------------------------------------------
متاسفانه اون آهنگی رو که گفتی اصلا به خاطر نمی یارمش ... کاش اسمش رو می دونستی ...
اما در کل خیلی ممنون بابت این همه اشتراک یکی یه دونه بدون سوم شخص غایب ...

نینا چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ق.ظ http://taleghani.persianblog.ir/

واه واه چه جلافتا دختر باید سنگین باشه عین یه بشکه
واقعا که هاله از همون اول ادم گریز بودی
حالا من هی بیام بگم هاله پارک هاله سینما

جاااااااااااانم نینا
من به شدت بد اخلاقم ... اصلا اجتماعی نیستم و به طرز وحشتناکی آدم گریزم نینا ...
به جان هاله جدی می گم ... خیلی رو خودم کار کردم اما هنوز اصلاح نشدم ...

مریم چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

خیلی سخته
یه خاطره یه آهنگ چ میدونم یه روزی که کلی ازش خاطره داریو اما هیشکی یادش نیست
من اینقدر حرص میخورم که جوش میزنم
ولی در کل آهنگ وبت هم محشره
خودت از همه چیز محشرترتری

مریم جان کلی خاطرات مشترک پیدا شد عزیزممممم
جوش نزن شما ...
.
.
عزززیزم تا تعریفت از محشر چی باشه ...

تیراژه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:21 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

ممنون هاله بانوی عزیز

خواهش می کنم یکی یه دونه بدون سوم شخص غایب

هاله چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ http://haleh-deltang.blogfa.com

سلام
دلم تنگ شده بود براتون

سلام هاله جان
ممنونم عزیزم
منم همین طور٬ ببخش ...

پروین پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ق.ظ

چقدر همهء این آهنگ هایی که لینکشون رو گذاشته‌ای قشنگ و خاطره انگیز بودند. ممنونم ازت عزیزم.
و ممنون از تیراژه هم.
شماها که دم دستشید یک کم دعواش کنید بلکه یک پست جدید بگذاره.
واقعا که!!

خواهش می کنم پروین خانم
مرسی که گوش کردید ...
این یکی یه دونه بدون سوم شخص غایب تکه به خدا پروین خانم
شما فکر می کنید کسی از پس این جغله بچه بر می یاد

نسرین پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ق.ظ http://benyaamin.blogfa.com

می دونی اولین چیزی که بعد از خوندن این پست اومد توی ذهنم چی بود:
اینکه باید بری و تو مسابقه شعر یادت نره شرکت کنی و جایزه بزرگ اونو مال خودت کنی

عزززززززززززیزم
دیگه اینقدر هنر حفظ کردن و یادگیری ندارم
حافظه ام دبگه یاری نمی کنه متاسفانه
باورت نمی شه برای کوچکترین چیز باید ساعتها بشینم فکر کنم ببینم قرار بوده چی کار کنم یا کی چی بهم گفته که الان یادم نمی یاد ...
باران نازم رو از طرف من ببوس
حیف که نتونستم برنامه اش رو ببینم...

ترنج بانو پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ق.ظ http://www.shokofesolimani.blogfa.com

زنده باشید
من شعرتان را دوست داشتم
برای پستههای بالا نظر غیرفعال بود :(

ممنونم

پروین شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:26 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد